fot. inglot.pl/blog
Zobacz również
23 czerwca na platformie Netflix miała miejsce premiera serialu „Królowa”. Dramat opowiada historię emerytowanego krawca i drag queen, w rolę którego wcielił się Andrzej Seweryn. Produkcja stała się inspiracją do stworzenia limitowanej edycji lakierów do paznokci „INGLOT NETFLIX Królowa”.
Koniecznie poznajcie tę niezwykłą historię i dajcie sobie prawo do wyrażania siebie w każdy możliwy sposób, tworząc manicure szyty na miarę Królowej! – zachęca polska marka kosmetyczna.
Każdy może czuć się Królową
Tworząc wyjątkową kolekcję lakierów, Inglot pokazuje, że manicure nie jest zarezerwowany wyłącznie dla kobiet. Tym samym marka zachęca każdego, niezależnie od tego, z jaką płcią się identyfikuje, do wyrażania siebie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W nowej kolekcji Inglot znalazły się 4 kolory wegańskich lakierów Natural Origin, których nazwy odwołują się do serialu. Wśród produktów znajduje się zalotny fuksjowy róż Loretta’s Pink, czarny jak śląski węgiel Silesian Coal, przywodzący na myśl paryskie makaroniki Parisian Macaroon czy Linen Suit nawiązujący do kreacji głównego bohatera.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wyświetl ten post na Instagramie
Kolekcja jest dostępna na inglot.pl oraz w wybranych salonach Inglot.
Influencerzy wspierają kampanię
Współpracy marek towarzyszą działania influencer marketingowe, za które odpowiada agencja Lettly. Kampania została przeprowadzona na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie
Twórcy, którzy zostali zaangażowani do promocji serialu „Królowa” to youtuber Jan Dąbrowski, muzyk Dawid Kwiatkowski, aktor Maciej Musiał, twórca kanału „Z Dupy” – Maciej Dąbrowski oraz dziennikarz Krzysztof Jankowski „Jankes”.
Influencerzy przekonują, że każdy może czuć się królową oraz zachęcają do tego, by nie bać się wyrażać siebie.
Wyświetl ten post na Instagramie
PS
W czerwcu świat kultury i sztuki jeszcze bardziej zwraca się w kierunku społeczności LGBTQ+, która w wielu częściach świata nadal jest marginalizowana lub dyskryminowana. Do obchodów Miesiąca Dumy włączają się również marki, których działania są coraz bardziej przemyślane i znaczące.