„Inni widzą, że nie widzisz”: Silmäasema w humorystyczny sposób ukazuje powszechny problem z dalekowzrocznością

„Inni widzą, że nie widzisz”: Silmäasema w humorystyczny sposób ukazuje powszechny problem z dalekowzrocznością
Fińska firma optyczna Silmäasema stworzyła kampanię „Inni widzą, że nie widzisz” opartą na żartobliwych billboardach. Każdy z nich prezentuje osobę mierzącą się z dalekowzrocznością i odsuwającą czytaną książkę czy telefon komórkowy możliwie daleko od twarzy.
O autorze
1 min czytania 2024-10-15

Jak często widzisz, że twoja mama czy babcia, czytając, trzyma książkę z dala od twarzy? A może litery na ekranach ich telefonów komórkowych są nienaturalnie duże? To efekt dalekowzroczności, znanej też jako prezbiopia, i będącej jednym z elementów starzenia się organizmu.

Fińska firma Silmäasema, świadcząca usługi pozwalające zadbać o zmysł wzroku, stworzyła żartobliwą kampanię przypominającą o tym, jak bardzo widoczne dla osób wokół nas są właśnie wspomniane kłopoty z ostrością widzenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Outdoorowa kampania „Inni widzą, że nie widzisz” (org. „Others can see that you can’t”) obejmuje tradycyjne billboardy i podświetlane plakaty zawieszone m.in. na przystankach komunikacji miejskiej. Na każdym z nich prezentowana jest osoba mająca problemy z przeczytaniem z bliska wiadomości w telefonie komórkowym albo fragmentu książki.

Za kreacje w ramach kampanii „Inni widzą, że nie widzisz” odpowiada agencja Erma&Reinikainen.

Zdjęcia: LinkedIn

PS Musti Group pokazuje, czym kończy się trzymanie psa w rozgrzanym aucie