Innovation Awards 2024: najciekawsze opakowania na świecie [PRZEGLĄD]

Innovation Awards 2024: najciekawsze opakowania na świecie [PRZEGLĄD]
Znamy finalistów konkursu Innovation Awards 2024 organizowanego w ramach London Packaging Week. Sprawdź przegląd najciekawszych opakowań, które zaskakują nie tylko innowacyjną formą, ale są również przyjazne dla środowiska.
O autorze
2 min czytania 2024-09-27

Konkurs Innovation Awards, organizowany w ramach London Packaging Week, to wydarzenie, w którym przyznawane są nagrody dla twórców opakowań uznawanych za najbardziej nowatorskie, a jednocześnie przyjazne środowisku.

Wśród tegorocznych finalistów znalazły się zarówno opakowania od wschodzących projektantów, jak i od uznanych marek. Wśród tegorocznych zgłoszeń nie zabrakło awangardowych opakowań luksusowych alkoholi, aż po ekologiczne rozwiązania opakowań kosmetyków.

Spośród setek zgłoszeń, wybrano jedynie 50 najlepszych, które zostaną zaprezentowane w specjalnej strefie podczas London Packaging Week 2024 tak, by każdy mógł zapoznać się z projektami z bliska.

Pierwsi finaliści to między innymi:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Ardbeg – Ardbeg Vintage_Y2K 23 years old

fot. Whisky Base

  • Mezzanotte London Dry Gin – Helium Mixology for Gin Mezzanotte

fot. My Spirits

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • The Dalmore – The Dalmore Cask Curation Series: Sherry Edition

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • The King of Hell – The King of Hell

  • Bowmore – Bowmore ARC-52 Mokume

fot. Sotheby’s

  • Highland Park – Highland Park 54 Year old

fot. Highland Park

  • Active NAD+ – Active NAD+ Eye Serum Single Refill Kit

fot. Intuisse

  • Charlotte Tilbury – Charlotte Tilbury Lucky Chest of Beauty Secrets Advent 2023

  • Liberty – Liberty Beauty Advent Calendar 2023

fot. Liberty

  • Lord of the Beards – Luxury Beard Oil Gift Set

fot. Lord of the Beards

  • Palette London – Palette London Nail Paints

  • Lush – Krabby bathy

fot. Lush

  • Abel & Cole – Club Zero Refillable Milk Bottles
  • Spice Kitchen – Indian Spice Tin with 9 Spices and Silk Sari Wrap

fot. Spice Kitchen

  • Little Big Flavour Kits – Beef Curry Kit

fot. Little Big Flavour Kits

  • Heinz – Heinz EazySauce Dispenser

  • NEO WTR – NEO WTR British Spring Water

fot. NEO WTR

  • Cadbury’s – Personalised Cadburys Heroe’s Gift Box

fot. Etsy

  • Toblerone – Toblerone Truffles

fot. Toblerone

  • Vitawake – Vitawake Vitamin Plan Packs

fot. Coca-Cola

– Finaliści są przykładem niezwykłego zaangażowania w poszerzanie granic tradycyjnych opakowań. Tegoroczne zgłoszenia odzwierciedlają transformacyjną zmianę w branży opakowaniowej. Poziom innowacyjności i dbałości o szczegóły, jaki prezentują wybrane marki, jest naprawdę inspirujący. Każdy projekt spełnia najwyższe standardy estetyki i funkcjonalności oraz demonstruje nowatorskie podejście do odpowiedzialności za środowisko – powiedziała współprzewodnicząca Christelle Anya.

PS Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg cz. 1

W cyklu pt. „Neuromarketing w pigułce, czyli jak reklamy oddziałują na mózg” opowiadam o marketingu i jego wpływie na mózg. Jak tworzyć reklamy, aby osiągać sukces sprzedażowy? Co łączy ludzi pierwotnych ze współczesnymi? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tym i kolejnych odcinkach serii.

PS2 Bartek Kotowicz: W brandingu można zrobić wszystko – o ile jest to przymyślane i dostosowane do celu

Czym dokładnie jest branding i jak jego znaczenie zmieniło się na przestrzeni lat? Czy rola designu i projektowania w marketingu jest niedoceniana?

PS3 Z cyklu 10/10: 10 nurtów, którymi podąża reklamowy design