InPost nie zatrzymuje się z prezentowaniem kolejnych nowości. Niedawno uruchomione zostały Paczkomaty Pro, a teraz firma wkracza na rynek płatności mobilnych i mówi o nowej usłudze InPost Pay.
InPost chce przede wszystkim wyeliminować zbędne klikanie, które towarzyszy klientom w procesie zakupów online. Sam fakt powstania nowej usługi nie jest zaskakujący, ponieważ firma zarejestrowała ten znak handlowy już w 2021 roku.
Zobacz również
Nowa usługa ma umożliwić dokonywanie płatności w dotychczasowej aplikacji InPost. Dzięki temu, czas robienia zakupów w internecie ulegnie skróceniu. Aplikacja pozwoli, np. na wybór ulubionego sposobu płatności i automatycznie będzie narzucać konkretną opcję. Dotychczas usługę testowano ją w gronie tzw. „family and friends”.
– Według mnie to największa innowacją w InPoście od początku Paczkomatu. […] Wszyscy czekamy na nową usługę, która absolutnie zrewolucjonizuje polski rynek zakupów online – mówi Rafał Brzoska, właściciel InPost.
Kiedy zacznie działać InPost Pay?
InPost Pay ma być dostępne w miejscach, które zdecydują się na podjęcie takiej współpracy. Rafał Brzoska przekazał, że w pierwszym rzucie będzie to 1500 sklepów. Pojawiają się spekulacje, że skoro o InPost Pay poinformowano na ostatniej konferencji 20 czerwca b.r. to usługa może zacząć działać jeszcze w tym roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS InPost ma już w Polsce 20 000 urządzeń Paczkomat®
Już teraz przez 20 000 urządzeń Paczkomat®, które mają ponad 3 miliony skrytek, InPost zapewnia polskim klientom szybką, wygodną, atrakcyjną cenowo i ekologiczną dostawę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2 InPost ma własny sklep. W ofercie m.in. meble z tektury
InPost wyszedł poza usługi kurierskie i zaczął dostarczać produkty własnej marki. W sklepie Out of the Box znajdziemy m.in. ubrania, zabawki i… kartonowe meble.