InPost chce zrewolucjonizować rynek płatności mobilnych dzięki InPost Pay

InPost chce zrewolucjonizować rynek płatności mobilnych dzięki InPost Pay
Firma zaprezentowała nową usługę. Tym razem jest to InPost Pay, czyli forma płatności bezgotówkowych, które mają być dostępne w aplikacji prawdopodobnie jeszcze w tym roku.
O autorze
1 min czytania 2023-06-21

InPost nie zatrzymuje się z prezentowaniem kolejnych nowości. Niedawno uruchomione zostały Paczkomaty Pro, a teraz firma wkracza na rynek płatności mobilnych i mówi o nowej usłudze InPost Pay. 

InPost chce przede wszystkim wyeliminować zbędne klikanie, które towarzyszy klientom w procesie zakupów online. Sam fakt powstania nowej usługi nie jest zaskakujący, ponieważ firma zarejestrowała ten znak handlowy już w 2021 roku.

Nowa usługa ma umożliwić dokonywanie płatności w dotychczasowej aplikacji InPost. Dzięki temu, czas robienia zakupów w internecie ulegnie skróceniu. Aplikacja pozwoli, np. na wybór ulubionego sposobu płatności i automatycznie będzie narzucać konkretną opcję. Dotychczas usługę testowano ją w gronie tzw. „family and friends”.

– Według mnie to największa innowacją w InPoście od początku Paczkomatu. […] Wszyscy czekamy na nową usługę, która absolutnie zrewolucjonizuje polski rynek zakupów online – mówi Rafał Brzoska, właściciel InPost.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kiedy zacznie działać InPost Pay?

InPost Pay ma być dostępne w miejscach, które zdecydują się na podjęcie takiej współpracy. Rafał Brzoska przekazał, że w pierwszym rzucie będzie to 1500 sklepów. Pojawiają się spekulacje, że skoro o InPost Pay poinformowano na ostatniej konferencji 20 czerwca b.r. to usługa może zacząć działać jeszcze w tym roku.

PS InPost ma już w Polsce 20 000 urządzeń Paczkomat®

Już teraz przez 20 000 urządzeń Paczkomat®, które mają ponad 3 miliony skrytek, InPost zapewnia polskim klientom szybką, wygodną, atrakcyjną cenowo i ekologiczną dostawę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2 InPost ma własny sklep. W ofercie m.in. meble z tektury

InPost wyszedł poza usługi kurierskie i zaczął dostarczać produkty własnej marki. W sklepie Out of the Box znajdziemy m.in. ubrania, zabawki i… kartonowe meble.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się