Instagram uruchamia zbiórki charytatywne za pośrednictwem Stories

Instagram uruchamia zbiórki charytatywne za pośrednictwem Stories
Instagram wprowadza do swoich relacji nową funkcję – zbiórki charytatywne. Usługa działa w 28 krajach europejskich, w tym w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2019-07-30

Zbiórki charytatywne w mediach społecznościowych nie są rzeczą nową. Na Facebooka opcja ta działa już od dłuższego czasu i jej popularność nie maleje. Teraz przedstawiciele Instagrama poinformowali, że podobną usługę wprowadzają do Stories na platformie.

Dzięki specjalnej naklejce możliwe będzie utworzenie 24-godzinnej zbiórki na rzecz wskazanej organizacji pozarządowej. Klikając w grafikę, będzie można łatwo wesprzeć organizację finansowo, bez opuszczania aplikacji.

Nowe narzędzie opiera się na technologii, która działa już na Facebooku w postaci zbiórek oraz przycisku „Przekaż datek”. Co istotne, Instagram nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa – 100% darowizn trafia do organizacji.

Naklejki charytatywne na Instagramie są już dostępne w USA. Teraz zostają udostępnione w 28 europejskich państwach, w tym w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji znajduje się na stronie.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jedna z najsłynniejszych w Polsce zbiórek była poświęcona organizacji WOŚP, a zorganizowano ją w związku z tragiczną śmiercią śp. Prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Początkowo celem było zebranie 1000 złotych, ostatecznie zaś udało się zebrać prawie 16 mln złotych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się