Kilkanaście plakatów-portretów ludzi sztuki, nauki, społeczników i aktywistów, narysowanych charakterystyczną kreską Andrzeja Wieteszki, tworzy atrakcyjną zewnętrzną galerię sztuki.
Cykl portretów osób związanych z Warszawą jest inauguracją współpracy Warexpo z projektantami, ilustratorami, fotografami, których prace w najbliższych miesiącach będą eksponowane na najnowszych nośnikach digital signage należących do spółki Warexpo.
Zobacz również
75 calowe nośniki digital signage zlokalizowane w samym centrum reprezentacyjnej części Warszawy, na Krakowskim Przedmieściu, są początkiem sieci smart citylight tworzonej przez spółkę Warexpo. Dzięki elastycznej technologii ekrany umożliwiają przekazywanie komunikatów w czasie rzeczywistym. Eksponują również informacje ważne dla użytkowników przestrzeni publicznej – godzinę, datę, temperaturę, aktualny stan jakości powietrza.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing