Przyglądając się nieustannie pędzącemu biznesowi w dalszym ciągu jesteśmy świadkami zachodzących zmian społecznych, prawnych i ekonomicznych. Działy HR nadal borykają się z ciągłym niedoborem zasobów ludzkich, a na rynek pracy właśnie wkracza roszczeniowe pokolenie Z. Motywacją dla generacji Z będzie praca w firmie, która jest zaawansowana technologicznie, różnorodna i dobrze postrzegana przez otoczenie. W trakcie I edycji wspólnie z praktykami wypracowywaliśmy rozwiązania, które ułatwią kreowanie i budowanie przyjezdnego wizerunku pracodawcy. Kwiecień 2017 będzie idealną okazją aby zweryfikować nasze poczynania oraz próby zaimplementowania tych rozwiązań. Ponownie spróbujemy odnaleźć skuteczny klucz do budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, pobudzając działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Podczas najbliższego spotkania pt. „Jak uatrakcyjnić wizerunek pracodawcy? – Employer Branding, a społeczna odpowiedzialność biznesu”, przedstawiciele firm SITECH, Volkswagen Poznań, Grupa Żywiec, VELUX, Cognifide Polska, Leroy Merlin Polska, Poczta Polska, ORBIS podzielą się najnowszymi case study o podejmowanych przez nich inicjatywach na rzecz ochrony środowiska, rozwoju lokalnych społeczności, wolontariacie pracowniczym, rozwoju pracowników, omnikanałowym budowaniu marki pracodawcy, wieloaspektowym wykorzystaniu siły Facebook’a ect.
Zobacz również
Faktem jest, że przedsiębiorstwa, które działają w myśl zasad społecznej odpowiedzialności biznesu, wpływają w ten sposób na poprawę własnego wizerunku. Dlatego jeżeli zależy Ci na pozytywnym postrzeganiu Twojej firmy nie tylko przez klientów, pracowników, ale także przez kandydatów do pracy, nie możesz ominąć tego wydarzenia!
Dodatkowym punktem programu, będzie możliwość wzięcia udziału w wieczornym spotkaniu
przy lampce wina. Prawdopodobnie pozwoli to nam na umocnienie kontaktów biznesowych i kontynuację dyskusji w nieco mniej formalnej atmosferze. 🙂
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zachęcam już dziś do zgłoszenia uczestnictwa. Liczba miejsc jest ściśle ograniczona.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Decyduje kolejność zgłoszeń!
Znajdź swoją drogę do sukcesu z BMS Polska!