Jennifer Aniston walczy z bezsennością w kampanii edukacyjnej firmy farmaceutycznej

Jennifer Aniston walczy z bezsennością w kampanii edukacyjnej firmy farmaceutycznej
Idorsia we współpracy z Jennifer Aniston edukuje i inspiruje ludzi do podjęcia działań w kierunku zwalczania bezsenności. W spocie firmy biofarmaceutycznej wypoczęta aktorka pyta niewyspaną wersję siebie: „Nie jesteś już tym zmęczona?”.
O autorze
1 min czytania 2022-01-14

Idorsia Pharmaceuticals Ltd ruszyła z kampanią edukacyjną mającą na celu uświadomienie podwójnego wpływu bezsenności – zarówno na noce, jak i dni. Oprócz edukacyjnej platformy z treściami na temat jakości snu i leczenia problemów ze jego brakiem, firma stworzyła spot promocyjny. Do udziału w kampanii zaproszono aktorkę i producentkę filmową, Jennifer Aniston, która przyznała, że od lat zmaga się z bezsennością.

– Jennifer po raz pierwszy dzieli się swoją bardzo osobistą historią snu i wpływem, jaki problemy ze snem miały na jej noce i dni. Jej celem jest pomóc tym, którzy nie śpią tak, jak na to zasługują oraz lepiej zrozumieć, że nie są sami, jeśli chodzi o problemy ze snem – pisze firma Idorsia Ltd.

Film z „podwójnym” udziałem Aniston został wyreżyserowany przez Taikę Waititi, znanego m.in. z filmów przygodowych o Thorze. Spot przedstawia bezsenną noc amerykańskiej aktorki, która wpada w coraz większą frustrację z każdą upływającą godziną. Nad ranem w sypialni pojawia się… druga Jennifer – wypoczęta i promienna rozmawia z „niewyspaną wersją siebie”. [Kliknij, aby wyświetlić wideo].

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. seizethenightandday.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Jeśli nie śpię dobrze w nocy, mój następny dzień jest naprawdę trudny. Pracując z Idorsią, mam nadzieję, że wszyscy zaczniemy traktować priorytetowo zdrowy sen i prowadzić różne rozmowy na temat problemów z bezsennością – mówi Jennifer Aniston.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Jen jest naturalnym partnerem kampanii, ponieważ od wielu lat ma problemy ze snem. Dzielimy jednolitą wizję pomagania innym, aby zrozumieli podwójny wpływ bezsenności – zarówno na noce, jak i dni. Chcemy, by wiedzieli, jakie znaczenie ma wysoka jakość snu – dodaje Patricia Torr, prezes i dyrektor generalna Idorsia US.

PS
Jennifer Aniston pojawiła się w reklamie linii lotniczych Emirates. Pierwszy spot zyskał dużą popularność, stając się viralem w sieci, po czym firma nagrała jego kontynuację.