Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

JP Morgan to pierwszy bank, który wkracza w metaverse

JP Morgan to pierwszy bank, który wkracza w metaverse
JP Morgan Chase dołączył do społeczności Decentraland i otworzył swój pierwszy salon w metaverse. Amerykański holding finansowy dostrzega możliwość świadczenia codziennych usług w wirtualnym świecie równie skutecznie, jak w prawdziwym życiu
O autorze
1 min czytania 2022-02-18

fot. forbes/jpmorgan

Metaverse to atrakcyjna przestrzeń dla wielu przeróżnych marek – w wirtualnym świecie pojawiają się interaktywne gry, wydarzenia rozrywkowe i muzyczne, a nawet restauracje. Okazuje się, że dodatkowe możliwości biznesowe w metawersum dostrzega także branża bankowa.

JP Morgan otworzył na platformie Decentraland swój pierwszy wirtualny salon Onyx. Na odwiedzających placówkę w metaverse czeka awatar Jamiego Dimona – dyrektora generalnego JP Morgan oraz… wędrujący tygrys. Podczas wizyty w wirtualnym banku można obejrzeć prezentację dotyczącą rynku kryptowalut oraz przegląd osiągnieć holdingu finansowego w dziedzinie blockchain.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

JP Morgan, wraz z wkroczeniem w wirtualny świat, udostępnia raport „Możliwości w metaverse”, w którym opisuje perspektywy oferowane przez interaktywne cyfrowe światy. Z punktu widzenia firmy wydają się one niemal nieograniczone.

Nie jesteśmy tutaj, aby sugerować, że metawersum, jakie znamy dzisiaj, przejmie wszystkie interakcje międzyludzkie, ale raczej, aby zbadać wiele ekscytujących możliwości, jakie oferuje zarówno konsumentom, jak i markom – zaznacza na wstępie JP Morgan.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdaniem ekspertów z JP Morgan otwarcie banku w metawersum otwiera szereg nowych możliwości biznesowych takich jak sprzedaż cyfrowych usług.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Wierzymy, że istniejący wirtualny krajobraz gier (każdy wirtualny świat z własną społecznością, PKB, walutą w grze i aktywami cyfrowymi) ma elementy, które odpowiadają istniejącej gospodarce globalnej.

Firma jest zdania, że dynamiczny rozwój metaverse będzie w stanie zapewnić świadczenie usług na podobieństwo tych, które istnieją w realnym świecie. JP Morgan widzi w wirtualnej rzeczywistości możliwość wiarygodnego udzielania kredytów, pożyczek czy umów najmu przedsiębiorcom, którzy mają nadzieję na zakup nieruchomości lub rozpoczęcie działalności w metaverse. Cyfrowy oddział zapewniałby także otwieranie cyfrowych portfeli, uwierzytelnianie kont czy świadczenie usług wymiany walut.

Budujemy i skalujemy nowe pojawiające się technologie w celu modernizacji infrastruktury i modeli biznesowych, w tym między innymi tokenizacji i tożsamości cyfrowej, ponieważ dążymy do ciągłych innowacji i lepszych sposobów organizowania transakcji finansowych i płatności w zdecentralizowanej sieci – wyjaśnia JP Morgan.

PS
Po uruchomieniu pierwszej gry w metaverse, Meta szybko została zmuszona do wprowadzenia aktualizacji w aplikacji po tym, jak jedna z użytkowniczek poinformowała, że stała się ofiarą zbiorowego gwałtu.