Kampania #wStyluParadyż, czyli jak wykorzystać potencjał influencer marketingu online

Influencer marketing oraz zwiększająca się rola internetu przy tworzeniu kampanii marketingowych to istotny trend, który warto wykorzystać. Przykładem takich działań była kampania Ceramiki Paradyż #wStyluParadyż, w której udział wzięła Dorota Szelągowska, autorytet w dziedzinie aranżacji wnętrz.
O autorze
2 min czytania 2017-09-26

Dołączyła do niej drużyna złożona z topowych blogerek – Jagody z Lovingit, Anny z WhatAnnaWears oraz Malwiny z Bakusiowo, których aktywność online śledzą dziesiątki tysięcy internautów.

Personalny doradca, autorytet

Kampania Ceramiki Paradyż #wStyluParadyż wystartowała 5 czerwca 2017 i została podzielona na trzy dwutygodniowe edycje. W każdej z nich można było wygrać 10 000 zł na remont, płytki marki Paradyż oraz projekt łazienki w stylach ambasadorek – praktycznym, modnym oraz rodzinnym. Blogerki nie tylko zasiadały w jury konkursu, ale brały też czynny udział, doradzając i inspirując zwycięzców przy tworzeniu projektu wymarzonej łazienki z architektem marki Paradyż. Dodatkowo na ich kanałach pojawiały się materiały poradnikowe oraz liczne inspiracje zdjęciowe związane z aranżacją łazienek. Każda z blogerek promujących kampanię to zupełnie inna osobowość, prowadząca odmienny styl życia. Dlatego też prezentowane na ich kanałach social media rozwiązania i porady, odpowiadały na potrzeby wielu różnych odbiorców. Jagoda z Lovingit skupiła się na panujących trendach w wyposażaniu wnętrz, Ania z WhatAnnaWears opowiedziała o aranżacji łazienki pod kątem wyrażenia własnego stylu, odzwierciedlenia swojego modowego „ja” oraz inspiracji podróżami, z kolei Malwina z Bakusiowo skoncentrowała się przede wszystkim na funkcjonalności, szczególnie ważnej z perspektywy rodzin z dziećmi.

Wielki finał

Do współpracy przy kampanii #wStyluParadyż zaproszono także Dorotę Szelągowską, najpopularniejszą polską projektantkę wnętrz, słynącą z oryginalnych, a zarazem praktycznych rozwiązań aranżacyjnych. W ramach nagrody głównej projektantka przeprowadziła metamorfozę łazienki laureatów. Efekt był wspaniałą niespodzianką dla pani Moniki i jej rodziny oraz ciekawym doświadczeniem dla Doroty Szelągowskiej.

– Współpraca z firmą Paradyż była dla mnie przyjemnością. Dzięki bogatemu asortymentowi firmy i dostępności mogłam z łatwością dobrać materiały do projektu opartego na oczekiwaniach zwycięzców – mówi projektantka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zintegrowane działania

Ceramika Paradyż w swojej kampanii wykorzystała najnowsze trendy marketingowe, jakimi są: lider opinii oraz influencer marketing. Kolejnym aspektem wykorzystanym podczas przygotowywania i realizacji kampanii było skupienie wszystkich działań jedynie w obszarze online. Uczestnictwo w konkursie można było zgłosić przez Facebook, Instagram lub formularz na stronie Ceramiki Paradyż, a dowiedzieć się o nim tylko poprzez kanały społecznościowe oraz portale internetowe. Liczba zgłoszeń oraz poziom kreatywności uczestników zachwycił jury konkursu. Biorący udział dzielili się swoimi inspiracjami, pasjami, przeżyciami i wszystkim tym, co określa i wyraża ich indywidualny styl. Dzięki tak przeprowadzonej kampanii udało się zapoznać klienta finalnego z produktami marki Paradyż oraz pokazać mu szerokie możliwości aranżacyjne łazienek z ich wykorzystaniem, uwzględniając indywidualne potrzeby i zainteresowania każdego z nas.

– #wStyluParadyż to pierwsza kampania w branży ceramicznej o tak szerokim zasięgu oparta na influencer marketingu. Dzięki dobrze przemyślanej strategii oraz odważnym i kreatywnym działaniom udało się osiągnąć zamierzone cele, jakim było zainspirowanie klienta produktami marki Paradyż oraz pokazanie jak różnorodnie można kreować przestrzeń łazienki, uwzględniając indywidualne potrzeby. Jesteśmy zadowoleni z końcowego wyniku kampanii, która pokazała, jak ważne jest uwzględnienie w swoich planach strategicznych najnowszych trendów marketingowych – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kompleksową obsługę kampanii odpowiadała krakowska agencja interaktywna Insignia. – Insignia ma duże szczęście do klientów, którzy nie boją się naprawdę odważnych, kreatywnych i niestandardowych działań. Jesteśmy bardzo dumni z tego projektu. Sukces zawdzięczamy bardzo zaangażowanym i świetnie dobranym influencerom, dobrze zaplanowanemu strategicznie i taktycznie formatowi całej akcji, oraz jednolitemu co warto podkreślić, świetnie współpracującemu zespołowi w relacji klient – agencja. Bardzo się cieszę z tego sukcesu – mówi Tomasz Michalik, Insignia Business Development Director.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się