Dołączyła do niej drużyna złożona z topowych blogerek – Jagody z Lovingit, Anny z WhatAnnaWears oraz Malwiny z Bakusiowo, których aktywność online śledzą dziesiątki tysięcy internautów.
Personalny doradca, autorytet
Kampania Ceramiki Paradyż #wStyluParadyż wystartowała 5 czerwca 2017 i została podzielona na trzy dwutygodniowe edycje. W każdej z nich można było wygrać 10 000 zł na remont, płytki marki Paradyż oraz projekt łazienki w stylach ambasadorek – praktycznym, modnym oraz rodzinnym. Blogerki nie tylko zasiadały w jury konkursu, ale brały też czynny udział, doradzając i inspirując zwycięzców przy tworzeniu projektu wymarzonej łazienki z architektem marki Paradyż. Dodatkowo na ich kanałach pojawiały się materiały poradnikowe oraz liczne inspiracje zdjęciowe związane z aranżacją łazienek. Każda z blogerek promujących kampanię to zupełnie inna osobowość, prowadząca odmienny styl życia. Dlatego też prezentowane na ich kanałach social media rozwiązania i porady, odpowiadały na potrzeby wielu różnych odbiorców. Jagoda z Lovingit skupiła się na panujących trendach w wyposażaniu wnętrz, Ania z WhatAnnaWears opowiedziała o aranżacji łazienki pod kątem wyrażenia własnego stylu, odzwierciedlenia swojego modowego „ja” oraz inspiracji podróżami, z kolei Malwina z Bakusiowo skoncentrowała się przede wszystkim na funkcjonalności, szczególnie ważnej z perspektywy rodzin z dziećmi.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wielki finał
Do współpracy przy kampanii #wStyluParadyż zaproszono także Dorotę Szelągowską, najpopularniejszą polską projektantkę wnętrz, słynącą z oryginalnych, a zarazem praktycznych rozwiązań aranżacyjnych. W ramach nagrody głównej projektantka przeprowadziła metamorfozę łazienki laureatów. Efekt był wspaniałą niespodzianką dla pani Moniki i jej rodziny oraz ciekawym doświadczeniem dla Doroty Szelągowskiej.
– Współpraca z firmą Paradyż była dla mnie przyjemnością. Dzięki bogatemu asortymentowi firmy i dostępności mogłam z łatwością dobrać materiały do projektu opartego na oczekiwaniach zwycięzców – mówi projektantka.
Zintegrowane działania
Ceramika Paradyż w swojej kampanii wykorzystała najnowsze trendy marketingowe, jakimi są: lider opinii oraz influencer marketing. Kolejnym aspektem wykorzystanym podczas przygotowywania i realizacji kampanii było skupienie wszystkich działań jedynie w obszarze online. Uczestnictwo w konkursie można było zgłosić przez Facebook, Instagram lub formularz na stronie Ceramiki Paradyż, a dowiedzieć się o nim tylko poprzez kanały społecznościowe oraz portale internetowe. Liczba zgłoszeń oraz poziom kreatywności uczestników zachwycił jury konkursu. Biorący udział dzielili się swoimi inspiracjami, pasjami, przeżyciami i wszystkim tym, co określa i wyraża ich indywidualny styl. Dzięki tak przeprowadzonej kampanii udało się zapoznać klienta finalnego z produktami marki Paradyż oraz pokazać mu szerokie możliwości aranżacyjne łazienek z ich wykorzystaniem, uwzględniając indywidualne potrzeby i zainteresowania każdego z nas.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– #wStyluParadyż to pierwsza kampania w branży ceramicznej o tak szerokim zasięgu oparta na influencer marketingu. Dzięki dobrze przemyślanej strategii oraz odważnym i kreatywnym działaniom udało się osiągnąć zamierzone cele, jakim było zainspirowanie klienta produktami marki Paradyż oraz pokazanie jak różnorodnie można kreować przestrzeń łazienki, uwzględniając indywidualne potrzeby. Jesteśmy zadowoleni z końcowego wyniku kampanii, która pokazała, jak ważne jest uwzględnienie w swoich planach strategicznych najnowszych trendów marketingowych – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kompleksową obsługę kampanii odpowiadała krakowska agencja interaktywna Insignia. – Insignia ma duże szczęście do klientów, którzy nie boją się naprawdę odważnych, kreatywnych i niestandardowych działań. Jesteśmy bardzo dumni z tego projektu. Sukces zawdzięczamy bardzo zaangażowanym i świetnie dobranym influencerom, dobrze zaplanowanemu strategicznie i taktycznie formatowi całej akcji, oraz jednolitemu co warto podkreślić, świetnie współpracującemu zespołowi w relacji klient – agencja. Bardzo się cieszę z tego sukcesu – mówi Tomasz Michalik, Insignia Business Development Director.