Kanał Sportowy traci subskrybentów. Zyskuje z kolei „Kanał Zero”

Kanał Sportowy traci subskrybentów. Zyskuje z kolei „Kanał Zero”
Konflikt pomiędzy Kanałem Sportowym a Krzysztofem Stanowskim trwa. Stanowski opublikował film z wyjaśnieniami na temat tego, dlaczego odszedł z KS. Nagranie było m.in. odpowiedzią na nieprzychylne komentarze skierowane w jego stronę podczas emisji jednego z odcinków Hejt Parku.
O autorze
1 min czytania 2023-11-13

fot. screen YouTube.com

Jak informowaliśmy na łamach naszego portalu, 7 listopada br. Krzysztof Stanowski poinformował o tym, że założył własny kanał w serwisie YouTube. Wcześniej dodał również, że sprzedał swoje udziały w Kanale Sportowym. Nowym udziałowcem został Maciej Wandzel, biznesman i były współwłaściciel Legii Warszawa. 

„Kanał Zero”, czyli nowy kanał założony przez Krzysztofa Stanowskiego, ruszy prawdopodobnie 1 lutego 2024 roku, ale na dzień 13 listopada br. ma już blisko 240 tysięcy subskrybentów. Dziennikarz podkreśla, że nie będzie to rozwój solowej kariery, a do projektu zaprosi wiele wyjątkowych osób.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. screen pokazujący statystyki Kanału Zero (socialblade.com

Kanał Sportowy był legendą

Kanał Sportowy od czasów powstania wydawał się strzałem w dziesiątkę. Odbiorcy nie mieli wątpliwości, co do jakości powstałych materiałów, ponieważ twórcami kanału od początku byli znani dziennikarze – Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski. Dodatkowo, to co przyciągało kolejnych fanów to coraz nowsze formaty. KS zyskał ponad milion subskrypcji, miał duże zasięgi i nierzadko milionowe wyświetlenia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jednak od momentu kiedy Krzysztof Stanowski poinformował o tym, że opuszcza Kanał Sportowy, duża część subskrybentów odeszła razem z nim, co doskonale widać w statystykach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. screen pokazujący statystyki Kanału Sportowego (socialblade.com

Ilość subskrypcji regularnie spada, w szczególności po tym, jak Stanowski opublikował film, w którym wyjaśnił swoje powody opuszczenia spółki. Mówił w nim między innymi o niesprawiedliwym podziale finansowym czy o negatywnej atmosferze pracy. Wspomniany film został opublikowany po tym, jak w jednym z odcinków na Kanale Sportowym, zatytułowanym „HEJT PARK: Jesteśmy na Ty z Hotelu Arłamów”, pojawiły się nieprzychylne komentarze skierowane w Stanowskiego.

Powyższy film Krzysztofa Stanowskiego ma już blisko 2 miliony wyświetleń.

Jaka przyszłość może czekać Kanał Sportowy?

Krzysztof Stanowski był jednym z tych dziennikarzy na Kanale Sportowym, który dostarczał treści wykraczających poza tematykę sportową. Bardzo często to właśnie tego rodzaju filmy generowały największe wyświetlenia. Wydaje się, że pewna era dobiegła końca i Kanał Sportowy wróci wyłącznie do tematów sportowych i tych związanych z e-sportem. 

PS Lipton zrywa współpracę z Kanałem Sportowym. Jest nowe oświadczenie

Marka znana z produkcji herbaty przekazała w niedzielę informację, że nie będzie już współpracowała z Kanałem Sportowym.

PS2 Kanał Sportowy zablokowany przez YouTube

Niewybredne żarty i odejście Krzysztofa Stanowskiego z Kanału Sportowego zbiegły się w czasie z rezygnacją z udziału w projekcie kilku istotnych reklamodawców. Jakby tego było mało, to właśnie okazało się, że sam YouTube zablokował profil Kanału Sportowego.