Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Kariera w marketingu – wyniki ankiety

Kariera w marketingu – wyniki ankiety
Jak kształtują się zarobki na stanowisku Stratega, Accounta, New Business Managera i Specjalisty od social media? Które stanowiska nasi czytelnicy chcieliby lepiej poznać w dalszych częściach cyklu Kariera w marketingu? Przedstawiamy wyniki naszej ankiety.
O autorze
0 min czytania 2016-03-22

W naszej ankiecie wzięło udział łącznie 79 osób. Pytania, które zadaliśmy, dotyczyły zajmowanego stanowiska, miesięcznych zarobków netto, a także kolejnych części cyklu Kariera w marketingu. Poniżej przedstawiamy wyniki.

Ze wszystkich osób, które udzieliły nam odpowiedzi, najwięcej pracuje na stanowisku Accounta. Na drugim miejscu znajduje się Specjalista od social media, a na trzecim Strateg.

Średnia wysokość zarobków netto dla konkretnego stanowiska kształtuje się na poziomie:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Strateg – 4-5 tys. zł
  • Account – 3-4 tys. zł
  • New Business Manager – 4-5 tys. zł
  • Specjalista od social media – 2-3 tys. zł

Ostatnie pytanie w naszej ankiecie dotyczyło stanowisk, które miałyby pojawić się jako następne w cyklu Kariera w marketingu. Największym zainteresowaniem naszych czytelników cieszą się Brand Manager, Project Manager i Media Planner.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się