Kaufland wprowadza usługę K-Scan w kolejnych marketach

Po pozytywnym przyjęciu usługi K-Scan przez klientów Kaufland wdraża nowoczesne rozwiązanie do samodzielnego skanowania produktów w kolejnych marketach. Od 2 marca z narzędzia mogą korzystać klienci już trzydziestu pięciu sklepów Kaufland.
O autorze
2 min czytania 2023-03-06

Kaufland przykłada dużą wagę do tego, aby odpowiadać na zróżnicowane potrzeby klientów i dba o zapewnienie kupującym innowacyjnych rozwiązań zwiększających komfort zakupów. Od września 2022 r. w sklepach sieci sukcesywnie wprowadzana jest usługa K-Scan, która oprócz oszczędności czasu gwarantuje wygodę i stały podgląd koszyka zakupowego.

Jak działa K-Scan?

Dzięki K-Scan klienci mogą na bieżąco śledzić wartość swoich zakupów, a w razie potrzeby sprawdzić także cenę pojedynczego artykułu. Dodatkowo osoby korzystające z rozwiązania K-Scan nie muszą czekać w kolejce do tradycyjnych kas ani wykładać artykułów do skanowania. Po zdjęciu towarów z półki sklepowej i zeskanowaniu ich przy pomocy skanera mogą je od razu umieścić w torbie zakupowej i sfinalizować transakcję, skanując kod w kasie samoobsługowej.

Od 22 lutego usługa K-Scan jest dostępna w poniższych lokalizacjach:

  • Chorzów – ul. 3-go Maja 185
  • Chorzów – ul. Kościuszki 9
  • Katowice – ul. Brynowska 6
  • Katowice – ul. Chorzowska 107
  • Siemianowice Śląskie – ul. Jana Kapicy 10a
  • Tarnowskie Góry – ul. Zagórska 187
  • Warszawa Fort Wola – ul. Połczyńska 4
  • Wrocław – ul. Bardzka 1a
  • Wrocław – ul. Długa 37/47
  • Wrocław – ul. Jana Długosza 74
  • Wrocław – ul. Legnicka 62a

Od 2 marca usługa zagościła także w następujących marketach:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Cieszyn – ul. Liburnia 28
  • Kraków – os. Kombatantów 16a
  • Kraków – ul. Bratysławska 4
  • Kraków – ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej 14
  • Kraków – ul. Norymberska 1
  • Kraków – ul. Wielicka 259
  • Łódź – ul. Kilińskiego 296
  • Łódź – ul. Puszkina 50
  • Łódź – ul. Walerego Wróblewskiego 68
  • Łódź – ul. Zgierska 104a
  • Oleśnica – ul. Wspólna 1
  • Piaseczno – ul. Okulickiego 10
  • Poznań – Aleje Solidarności 42
  • Poznań – ul. Opieńskiego 1
  • Skawina – ul. Krakowska 12
  • Warszawa Bemowo – ul. Batalionów Chłopskich 73
  • Warszawa Białołęka – ul. Józefa Mehoffera 84
  • Warszawa Gocław – ul. gen. Fieldorfa 41
  • Warszawa Korkowa – ul. Korkowa 165a
  • Warszawa Piastów – ul. Warszawska 1
  • Warszawa Stalowa – ul. Stalowa 60/64
  • Ząbki – ul. Powstańców 7
  • Zielona Góra – ul. Energetyków 2a
  • Zielona Góra – ul. Lwowska 2

Co ważne, w lokalizacjach, gdzie K-Scan został udostępniony kupującym od 2 marca, z usługi będą mogli skorzystać klienci, którzy przystąpili do programu lojalnościowego Kaufland Card. Od 1 kwietnia warunek ten będzie dotyczył także pozostałych sklepów.

Pozytywny odbiór usługi

Z danych zebranych przez Kaufland w czasie testowania rozwiązania K-Scan w pierwszych marketach wynika, że największą popularnością usługa cieszy się wśród młodych konsumentów w wieku 18-30 lat (25%) oraz klientów w średnim wieku 41-50 lat (25%). Co ciekawe, z danych wynika również, że średnia wartość koszyka zakupowego klientów decydujących się na samodzielne skanowanie jest wyższa niż wartość koszyka osób korzystających z tradycyjnych kas.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do końca 2023 r. Kaufland planuje wdrożyć usługę w ponad 60 sklepach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się