Każdy z nas powinien doceniać małe rzeczy i celebrować codzienność. Nowa kampania Tesco pokazuje obraz rodziny bez patosu

Każdy z nas powinien doceniać małe rzeczy i celebrować codzienność. Nowa kampania Tesco pokazuje obraz rodziny bez patosu
Jeśli zapytać ludzi w Internecie o to, czym dla nich jest rodzina, otrzymamy miliony różnych, możliwe, że podobnych do siebie, odpowiedzi. Jednak większość z nich będzie poruszała nasze serca swoim ciepłem. Rodzina jest centrum nowej kampanii reklamowej irlandzkiego Tesco.
O autorze
1 min czytania 2017-07-31

Stworzona przez agencję reklamową Rothco 60-sekundowy spot, koncentruje się na irlandzkim życiu rodzinnym. Poetycka narracja podkreśla wartość prostych, codziennych momentów rodzinnych, które powinniśmy celebrować i doceniać.

Jak powstała kampania? Marketingowcy dostrzegli, że klienci częściej robią zakupy w towarzystwie rodzin niżeli jako jednostki. Na potrzeby potwierdzenia tej tezy, przeprowadzili badania, z których wynikało, że robienie wspólnych zakupów zbliża do siebie ludzi i powoduje, że wszyscy mają wpływ na gospodarstwo domowe.

Kampania będzie prowadzona przez telewizję, outdoor, mediach społecznościowe, a także zaznaczać będzie się w sklepach spożywczych.

Tesco podało do wiadomości, że środki, które przeznaczone zostały na kampanię to ok. 3,2 miliona euro.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Piękną kampanię, opowiadającą o rodzinie stworzyła Ikea. W pierwszym spocie ukazane są codzienne chwile z życia młodej rodziny, Anastazji i Kuby oraz ich córeczki Helenki

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Inny spot, utrzymany był w tej samej konwencji i przybliżał nam kolejną rodzinę oraz jej codzienne zmagania.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Podział prac domowych ciągle jest kwestionowany. Jedna z reklam Indesit zadaje nam pytanie, co by było, gdyby mężczyźnie oddać żelazko, a kobiecie gazetę?