TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kids Help Phone sięga po „Help!” Beatlesów w kampanii dotyczącej zdrowia psychicznego młodzieży

kids help phone the beatles
Organizacja Kids Help Phone rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Feel Out Loud”. W jej ramach powstał spot, w którym wykorzystano kultową piosenkę The Beatles „Help!”. 
O autorze
2 min czytania 2025-09-22
  • 75% osób, które skorzystały z telefonu pomocy KHP powiedziało coś, czego nigdy wcześniej nikomu nie mówiło.
  • W zeszłym roku 49% młodych ludzi stwierdziło, że gdyby nie skontaktowali się z KHP, zignorowaliby problem lub mieli nadzieję, że sam zniknie, co stanowi istotną przeszkodę w zachowaniu dobrego zdrowia psychicznego.

Założony przez organizację Kids Help Phone ruch Feel Out Loud powstał w imieniu 8,2 miliona młodych ludzi w Kanadzie, którzy potrzebują przestrzeni do wyrażania i odkrywania wszystkich swoich emocji w bezpieczny i bezstronny sposób. Poprzez Feel Out Loud, KHP prowadzi różnego rodzaju działania, np. udostępnia pomoc kliniczną, dostęp do opieki psychiatrycznej czy wirtualnej.

„Help!” Beatlesów tłem dla spotu

W ramach kampanii powstał spot, który pokazuje, że pomoc może wyglądać inaczej dla każdego młodego człowieka oraz, że wszyscy zasługują na swobodę bycia sobą, wyrażania swoich uczuć i otrzymywania wsparcia. Spot na nowo definiuje znaczenie pomocy, pokazując wiele powodów, dla których młodzi ludzie się o nią zwracają – od złożonych uczuć po pilne kryzysy.

Każda scena w filmie została zaprojektowana jako filmowa metafora tego, czego doświadczają młodzi ludzie. Ojciec rozpływający się w gwiezdnym pyle symbolizuje ból straty. Pamiętnik otulający swojego autora oddaje ciężar izolacji i potrzebę samoakceptacji. Te obrazy nie są wyimaginowane. Pochodzą z ponad 50 milionów anonimowych rozmów z młodymi ludźmi.

Film podkreśla również, jak ważną rolę mogą odegrać dorośli, przekazując darowizny oraz przypomina młodym, że pomoc jest prosta, bezpłatna i zawsze dostępna – czy to telefonicznie, SMS-em czy przez czat online, o każdej porze, w dowolnym miejscu w Kanadzie i w każdej sprawie, z którą się borykają.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Pomoc nie polega na słabości, ale na możliwościach. Każdego dnia młodzi ludzie zwracają się do nas na różne sposoby i w różnych sprawach. Nie ma problemu zbyt dużego ani zbyt małego. Od ponad 36 lat KHP służy pomocą i wsparciem, i nadal będziemy tu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w miarę jak wyzwania stojące przed młodymi ludźmi ewoluują – mówi Susan Morris, pełniąca obowiązki prezesa i dyrektor generalnej Kids Help Phone.

Za kampanię odpowiada agencja McCann Canada. Spot wyreżyserował Ernest Desumbila z SAUVAGE.TV.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

źródło: Kids Hel Phone, opracowanie: Agata Drynko

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „Uwaga: wrażliwe!”: Fundacja Słonie na Balkonie w kampanii o kryzysie psychicznym dzieci

PS2 Nie ma self-made manów. Taco Hemingway w emocjonalnym klipie z BitterSweet Festival