Klara Piechowska-Goss przechodzi do SW Research

Klara Piechowska-Goss dołączyła do agencji badań rynku i opinii SW Research. W firmie będzie zajmować się merytoryczną opieką nad ilościowymi projektami badawczymi oraz analizą danych.
O autorze
1 min czytania 2015-09-29

Klara Piechowska-Goss jako absolwentka Instytutu Socjologii (2011) rozpoczęła pracę w branży badawczej w 2010 roku w Gfk Polonia, następnie od 2013 roku pracowała w IRCenter na stanowisku Marketing Research Managera. W SW Research Klara Piechowska-Goss jako Senior Project Manager przejmie opiekę nad analizami dotyczącymi badań trackingowych oraz utrzymywaniem bieżących i nawiązywaniem nowych relacji badawczych klientami.

Doświadczenie Klary w prowadzeniu badań CAWI oraz praktyczna wiedza analityczna idealnie wpisują się w ofertę badawczą SW Research, w której gwarantujemy klientom komfort pracy z doświadczonymi badaczami, utrzymując wysoką jakość wykonywanych badań – komentuje Piotr Zimolzak, wiceprezes i szef działu analiz SW Research.

To nie koniec zmian personalnych w SW Research. Od października dział komunikacji i PR powiększy się o Katarzynę Skłodowską.

Katarzyna Skłodowska na stanowisku asystenckim wspierać będzie bieżące działania firmy. Katarzyna Skłodowska zakończyła właśnie staż w SW Research, jest studentką dziennikarstwa i PR na Uniwersytecie Warszawskim.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cieszy mnie, że Kasia zdecydowała się rozwijać kompetencje w naszej firmie. W czasie stażu dała się poznać jako zaangażowany i szybko uczący pracownik – dodaje Agata Łukasiewicz, Communication Manager SW Research.

Agencja badawcza SW Research jest liderem i prekursorem społecznościowych badań realizowanych przez Internet w Polsce. Oferuje profesjonalne rozwiązania badawcze, usługi analityczne i doradcze. SW Research w swojej działalności łączy wiedzę z zakresu nauk społecznych i ścisłych oraz kompetencje w obszarze technologii informatycznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się