Klara Piechowska-Goss jako absolwentka Instytutu Socjologii (2011) rozpoczęła pracę w branży badawczej w 2010 roku w Gfk Polonia, następnie od 2013 roku pracowała w IRCenter na stanowisku Marketing Research Managera. W SW Research Klara Piechowska-Goss jako Senior Project Manager przejmie opiekę nad analizami dotyczącymi badań trackingowych oraz utrzymywaniem bieżących i nawiązywaniem nowych relacji badawczych klientami.
Doświadczenie Klary w prowadzeniu badań CAWI oraz praktyczna wiedza analityczna idealnie wpisują się w ofertę badawczą SW Research, w której gwarantujemy klientom komfort pracy z doświadczonymi badaczami, utrzymując wysoką jakość wykonywanych badań – komentuje Piotr Zimolzak, wiceprezes i szef działu analiz SW Research.
Zobacz również
To nie koniec zmian personalnych w SW Research. Od października dział komunikacji i PR powiększy się o Katarzynę Skłodowską.
Katarzyna Skłodowska na stanowisku asystenckim wspierać będzie bieżące działania firmy. Katarzyna Skłodowska zakończyła właśnie staż w SW Research, jest studentką dziennikarstwa i PR na Uniwersytecie Warszawskim.
Cieszy mnie, że Kasia zdecydowała się rozwijać kompetencje w naszej firmie. W czasie stażu dała się poznać jako zaangażowany i szybko uczący pracownik – dodaje Agata Łukasiewicz, Communication Manager SW Research.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Agencja badawcza SW Research jest liderem i prekursorem społecznościowych badań realizowanych przez Internet w Polsce. Oferuje profesjonalne rozwiązania badawcze, usługi analityczne i doradcze. SW Research w swojej działalności łączy wiedzę z zakresu nauk społecznych i ścisłych oraz kompetencje w obszarze technologii informatycznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing