Kolejna kolekcja odzieżowa inspirowana polskim pisarzem. Inspiracją dla marki BYTOM stał się Stanisław Lem

Kolejna kolekcja odzieżowa inspirowana polskim pisarzem. Inspiracją dla marki BYTOM stał się Stanisław Lem
Marka BYTOM przedstawia kolekcję, w której znajdziemy odniesienia do twórczości polskiego pisarza, Stanisława Lema.
O autorze
1 min czytania 2023-12-14

Postaci polskich pisarzy i pisarek są w tym roku wyjątkowo inspirujące dla marek odzieżowych. W sierpniu br. pisaliśmy o kolekcji Medicine, która przypominała o twórczości Wisławy Szymborskiej, a teraz prezentujemy produkty z motywami z książek Stanisława Lema od marki BYTOM.

Stanisław Lem był polskim pisarzem, którego uznawano za jednego z najważniejszych twórców science fiction. Twórczość, która przyniosła mu największą sławę należała do gatunku fantastyki naukowej. „Dzienniki gwiazdowe”, „Solaris”, „Głos Pana” czy „Cyberiada” – te dzieła Lema odniosły największe sukcesy. Pisarz był znany również na scenie międzynarodowej. Wspomniane utwory były tłumaczone na ponad 50 języków.

Twórczość polskiego pisarza z pewnością pobudza wyobraźnię. Tym razem zainspirowała również projektantów ubrań. Limitowana kolekcja BYTOM zawiera motywy zaczerpnięte z twórczości Stanisława Lema. Marka podkreśliła, że humor, ironia i absurdalne wizje to coś, co idealnie pasuje do sieci BYTOM.

W kolekcji znalazły się T-shirty, bluzy zawierające grafiki i cytaty inspirowane twórczością Stanisława Lema. Marka BYTOM w limitowanej kolekcji postawiła również na sprzedaż popularnych powieści autorstwa pisarza.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Źródło: BYTOM

Wśród cytatów umieszczonych na odzieży znajdziemy te najbardziej kultowe, jak: „Tylko głupiec nie zmienia zdania. Mądry człowiek zmienia je często”, „Kosmiczna wędrówka uszlachetnia i rozszerza horyzonty” czy „Prawdziwą moc ma nie wiedza, lecz wyobraźnia”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To nie pierwsza taka kolekcja

Marka BYTOM nie po raz pierwszy proponuje klientom kolekcję inspirowaną sztuką. W portfolio marki znajdują się już bluzy czy T-shirty z nadrukiem obrazów MalczewskiegoListwanaWitkacegoJana MatejkiJózefa Chełmońskiego, Władysława Podkowińskiego czy Zdzisława Beksińskiego. W ramach współpracy z Zamkiem Królewskim na Wawelu mogliśmy także zobaczyć na produktach Arrasy Wawelskie. Z kolei dzięki współpracy z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina na produktach pojawił się wizerunek Chopina. Nie zabrakło także prac wybitnych polskich plakacistów umieszczonych w jednej z kolekcji, co zostało sfinalizowane w ramach projektu pod hasłem „Polska Szkoła Plakatu”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcie główne: screen BYTOM

PS Powstała kolekcja SZYMBORSKA od Nadwyraz.com i Fundacji Wisławy Szymborskiej

Nadwyraz.com, marka promująca poprawną polszczyznę i literaturę polską, prezentuje kolekcję WISŁAWA SZYMBORSKA, która powstała z okazji Roku Wisławy Szymborskiej ustanowionego decyzją Senatu RP w stulecie urodzin laureatki Literackiej Nagrody Nobla.

PS2 „Kobieta musi być do wyboru”. Nowa kampania marki YES

YES po raz kolejny porusza wątki istotne dla dzisiejszego postrzegania kobiet. W nowej kampanii wykorzystuje wiersz Wisławy Szymborskiej „Portret kobiecy”. Poezja spotyka się tu z intrygującą wizualną interpretacją.