Postaci polskich pisarzy i pisarek są w tym roku wyjątkowo inspirujące dla marek odzieżowych. W sierpniu br. pisaliśmy o kolekcji Medicine, która przypominała o twórczości Wisławy Szymborskiej, a teraz prezentujemy produkty z motywami z książek Stanisława Lema od marki BYTOM.
Stanisław Lem był polskim pisarzem, którego uznawano za jednego z najważniejszych twórców science fiction. Twórczość, która przyniosła mu największą sławę należała do gatunku fantastyki naukowej. „Dzienniki gwiazdowe”, „Solaris”, „Głos Pana” czy „Cyberiada” – te dzieła Lema odniosły największe sukcesy. Pisarz był znany również na scenie międzynarodowej. Wspomniane utwory były tłumaczone na ponad 50 języków.
Zobacz również
Twórczość polskiego pisarza z pewnością pobudza wyobraźnię. Tym razem zainspirowała również projektantów ubrań. Limitowana kolekcja BYTOM zawiera motywy zaczerpnięte z twórczości Stanisława Lema. Marka podkreśliła, że humor, ironia i absurdalne wizje to coś, co idealnie pasuje do sieci BYTOM.
W kolekcji znalazły się T-shirty, bluzy zawierające grafiki i cytaty inspirowane twórczością Stanisława Lema. Marka BYTOM w limitowanej kolekcji postawiła również na sprzedaż popularnych powieści autorstwa pisarza.
Źródło: BYTOM
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wśród cytatów umieszczonych na odzieży znajdziemy te najbardziej kultowe, jak: „Tylko głupiec nie zmienia zdania. Mądry człowiek zmienia je często”, „Kosmiczna wędrówka uszlachetnia i rozszerza horyzonty” czy „Prawdziwą moc ma nie wiedza, lecz wyobraźnia”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To nie pierwsza taka kolekcja
Marka BYTOM nie po raz pierwszy proponuje klientom kolekcję inspirowaną sztuką. W portfolio marki znajdują się już bluzy czy T-shirty z nadrukiem obrazów Malczewskiego, Listwana, Witkacego, Jana Matejki, Józefa Chełmońskiego, Władysława Podkowińskiego czy Zdzisława Beksińskiego. W ramach współpracy z Zamkiem Królewskim na Wawelu mogliśmy także zobaczyć na produktach Arrasy Wawelskie. Z kolei dzięki współpracy z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina na produktach pojawił się wizerunek Chopina. Nie zabrakło także prac wybitnych polskich plakacistów umieszczonych w jednej z kolekcji, co zostało sfinalizowane w ramach projektu pod hasłem „Polska Szkoła Plakatu”.
Zdjęcie główne: screen BYTOM
PS Powstała kolekcja SZYMBORSKA od Nadwyraz.com i Fundacji Wisławy Szymborskiej
Nadwyraz.com, marka promująca poprawną polszczyznę i literaturę polską, prezentuje kolekcję WISŁAWA SZYMBORSKA, która powstała z okazji Roku Wisławy Szymborskiej ustanowionego decyzją Senatu RP w stulecie urodzin laureatki Literackiej Nagrody Nobla.
PS2 „Kobieta musi być do wyboru”. Nowa kampania marki YES
YES po raz kolejny porusza wątki istotne dla dzisiejszego postrzegania kobiet. W nowej kampanii wykorzystuje wiersz Wisławy Szymborskiej „Portret kobiecy”. Poezja spotyka się tu z intrygującą wizualną interpretacją.