TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kompania Piwowarska przedłuża umowę z Zenith

Kompania Piwowarska kontynuuje współpracę z domem mediowym Zenith, należącym do Publicis Groupe. Decyzja została podjęta bez przetargu.
O autorze
1 min czytania 2021-11-15

Zenith odpowiada od 2016 roku za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów na rzecz całego portfolio piwnego Kompanii Piwowarskiej. Dotyczy to zarówno obsługi w mediach tradycyjnych, jak i digtalowych.

– Rozumienie filozofii naszych marek oraz wyzwań, przed którymi stoimy jako kategoria, szczególnie w wymiarze zmian na rynku mediów, były kluczowe w doborze właściwego partnera. Nasza dotychczasowa współpraca przyczyniła się do bardzo dobrych wyników naszych aktywacji. Stąd biorąc pod uwagę wszystkie aspekty decyzja o przedłużeniu współpracy jest dość naturalna – mówi Anna Bielecka-Bochenko, integrated communication manager w Kompanii Piwowarskiej.

Kompania Piwowarska i Zenith mają na swoim koncie kampanie nagradzane w konkursach branżowych m.in. „Przejdźmy na TY od zera” dla piwa Tyskie 0,0%, które otrzymało niedawno srebrne Effie 2021, a także złoto za kampanię „Przejdźmy na TY” także dla piwa Tyskie na Effie 2020.

Zespołem KP w agencji mediowej Zenith kieruje Dominika Sadlak-Edwards, communications & business director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj