#1
W kwietniu Burger King wypuścił spot, w którym ogłosił wprowadzenie do oferty nowego burgera, innego niż wszystkie znane do tej pory. Grillowana na ogniu czekolada oblana syropem malinowym, krążki białej czekolady i karmelizowane czerwone pomarańcze, obsypane płatkami mlecznej czekolady i pikle (oczywiście, że czekoladowe!) Wszystko to zamknięte w bułce maślanej z dodatkiem waniliowego lukru! Okej, był to primaaprilisowy żart, ale trzeba przyznać, że dobry!
W tym samym miesiącu marka pokazała nam, że lubi pomagać. Burger King wyszkolił psa przewodnika, który pomaga znaleźć najkrótszą drogę do Whopperów dla niedowidzących.
Zobacz również
Burger Kingowi nie kończą się pomysły! Brand zaprezentował peruwiańskim konsumentom kreatywny sposób na obejście zasad dotyczących tego, co można wnosić na sale kinowe. Lokalna agencja stworzyła „King Popcorn”, czyli papierowe opakowanie na popcorn, które zaprojektowany jest tak, aby ukryć na dnie Whoppera i frytki. Cały pakunek wyglądała identycznie jak ten, sprzedawany w kinach, dlatego łatwo wślizgnąć się z burgerem na film.
#2
Gruźlica, odra, cholera – to tylko kilka przykładów chorób, które w przeszłości siały spustoszenie na ulicach miast. Postęp medycyny, wynalezienie szczepionek i profilaktyka pozwoliły wyeliminować, lub ograniczyć, zagrożenie i cierpienie ludzi. A jak wyglądaliby ludzie, gdyby szczepionki nie istniały? Zobaczcie → tutaj.
#3
W jednej z polskich piekarni pewnego dnia chleb piekły osoby najbardziej narażone w Polsce na wykluczenie i mowę nienawiści. Chleb ten, kupowali klienci, których później zaproszono na zaplecze, by mogli poznać piekarzy. Jak zareagowali?
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
#4
Największy portal internetowy z treściami pornograficznymi rozpoczął nietypową i zabawną kampanię promocyjną. PornHub szuka miast, których mieszkańcy dostaną darmowy dostęp do wszystkich treści premium na portalu. Jak? Zobaczcie → tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#5
Zanieczyszczenie środowiska plastikiem to jedno z największych globalnych zagrożeń środowiska w XXI wieku. Organizacja Sea Shepherd stworzyła kampanię, która ma zwrócić uwagę na milion zwierząt, które giną w oceanach z powodu plastikowych śmieci.
#6
Fundacja Cybersmile stworzyła wraz z Chessie King (instagramerką, która bardzo mocno działa na rzecz samoakceptacji) kampanię, która demonstruje niszczący wpływ negatywnych komentarzy. Akcja zaczęła się od zwykłego postu na profilu Chessie, gdzie ta mówiła o pewności siebie.
#7
Holenderska marka rowerów Veloretti rozpoczęła międzynarodową kampanię online, która na początku wygląda jak typowy film promujący markę, jednak komunikat jednoznacznie pokazuje kierowcom samochodów środkowy palec! Więcej o akcji → tutaj.
#8
Podobno są trzy rzeczy, które zawsze powiedzą prawdę: dzieci, pijani ludzie i legginsy. To właśnie o tych ostatnich twórcy amerykańskiego programu satyrycznego „Saturday Night Live” przygotowali zabawną parodię reklam Nike.
#9
The North Face w nowej kampanii oddaje głos kobietom, które przekraczają granicę w każdej dziedzinie eksploracji. W ten sposób marka chce pokazać młodym dziewczętom, i nie tylko, bogactwo wzorców do naśladowania. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, sprawdźcie → tutaj.
#10
Jednak, jak możemy się domyślić, nasze zwierzęta nie zawsze „kumają” o co chodzi w fabule, szczególnie jeśli nie zostały w serial wprowadzone od początku, dlatego marka zadaje pytanie „gdybyś MIAU wytłumaczyć zwierzakowi, co oglądasz, to HAU?”.
#11
Aktualnie w trendach mamy bycie fit oraz mocne zwracanie uwagi na profilaktykę zdrowia. Dlatego pewien klub fitness w Tajlandii uruchomił specjalne zajęcia, podczas których spalisz sporo kalorii i będziesz potrafił uratować czyjeś życie!
Zajęcia będą prowadzone przez trenerów z certyfikatem umożliwiającym ich prowadzenie, a podczas 45 minutowego treningu ratującego życie możesz spalić ponad 400 kalorii!
#12
IKEA po raz kolejny zaskakuje świeżością i niekonwencjonalnymi metodami komunikacji. Marka do współpracy zaprosiła jednego z najzdolniejszych muzyków młodego pokolenia – Krzysztofa Zalewskiego. Produkty marki stały się dopełnieniem emocji w wyśpiewanej historii.
#13
Niedawno KFC przygotowało kampanie, która jest połączeniem świetnego pomysłu, doskonałych zdjęć i perfekcyjnego wykorzystania Photoshopa! Kurczaki w inteligentnym i dobrze wykonanym zestawie reklam zastępują ogień w różnych dynamicznych ujęciach: promu kosmicznego, samochodu wyścigowego i grupy Power Ranger! Nie dziwię się, że ta chrupka konsystencja i kolor stały się dla agencji swoistą inspiracją!
#14
Spotify przekształca stację metra Broadway-Lafayette w Nowym Jorku w podziemną wystawę, która składa hołd legendarnym dziełom i sensacyjnemu życiu ikony muzycznej. Fani i przechodnie mogą być zachwyceni zwiedzaniem stacji od 17 kwietnia do 13 maja. Wewnątrz stacji goście zobaczą liczne obrazy inspirowane sztuką Bowiego, wykonane w wielkoformatowych rozmiarach. Szerzej opisaną akcję ze zdjęciami, znajdziecie → tutaj.
#15
Producent lodów Magnum od lat zaskakuje nas odważnymi i pięknymi kreacjami. W najnowszej kampanii marki kształty lodów są sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.
#16
Volkswagen bierze na warsztat wypadki samochodowe w Szwecji, jaki ma na to sposób? Lekko chropowaty, porysowany, chłodny i wgnieciony materiał pod palcami ma powstrzymać kierowców od chęci sięgnięcia po telefon w czasie jazdy. Etui na telefony wykonane są ręcznie z metalu z uszkodzonych samochodów.