Marka zdaje sobie sprawę z tego, że jest mnóstwo kobiet, które codziennie osiągają i robią niesamowite rzeczy, ale rozumie również, że kobiety i młode dziewczyny rzadko postrzegają siebie jako „odkrywców”. Tak powstawała kampania, która tworzy wzorce do naśladowania, które będą rosnąć dla przyszłych pokoleń.
Na potrzeby kampanii powstał hymn, który ma zmobilizować, inspirować i przygotować kolejne pokolenia kobiet odkrywców!
Zobacz również
Dodatkowo marka opublikowała historię każdej ambasadorki marki. Filmiki możecie zobaczyć poniżej:
Jeśli spodobała Ci się inicjatywa, spieszę z newsem. Każda kobieta, która zainspirowana akcją opublikuje swoje czarno-białe zdjęcie pod hashtagiem #SheMovesMountains może zostać jedną z nowych twarzy kampanii już latem tego roku! Więcej o akcji przeczytasz → tutaj.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
The North Face to nie pierwsza marka, która chce poruszać świadomość najmłodszych do eksplorowania. W tym roku, z okazji Światowego Dnia Kobiet, producent Barbie wpuścił do sprzedaży nowe lalki z linii „Shero” inspirowane prawdziwymi, a do tego godnymi naśladowania i pełnymi zaangażowania kobietami. Wśród nich znajdziemy te przypominające nam Fride Kahlo, Emme Rossum, Misty Copeland i Martynę Wojciechowską!
PS2
W jednym z najnowszych eksperymentów społecznych Reebok udowadnia, że siniaki, otarcia i zadrapania u kobiet to oznaka siły fizycznej i wytrzymałości psychicznej, dzięki której można sprostać każdemu wyzwaniu.