TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lech zachęca do skończenia pracy na czas – nietypowy billboard częstujący piwem 

Lech zachęca do skończenia pracy na czas – nietypowy billboard częstujący piwem 
Łap chwile, nie nadgodziny – to akcja marki Lech, która zachęca pracowników korporacji do tego, aby zadbali o work-life balance. Stąd pomysł na specjalny billboard marki częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01.
O autorze
1 min czytania 2024-11-19

Marka Lech w swojej najnowszej akcji zachęca do tego, aby zwolnić i łapać chwile. Najlepiej – kończąc pracę punktualnie, żeby łapać chwile, a nie nadgodziny. Dlatego w Warszawie pojawił się wyjątkowy Lechowy billboard, częstujący piwem Lech Free 0,0% tych, którzy zdecydowali się zakończyć dzień pracy punktualnie. Marka chce w ten sposób zwrócić uwagę na to, jak ważne jest dbanie o balans i czas dla siebie. 

– Billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. Na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu – mówi Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech. 

Specjalny billboard marki Lech stanął w Warszawie przy ulicy Burakowskiej – w okolicy znanej z licznych biurowców. Akcji towarzyszy także wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free 0,0% ze zmienioną etykietą. 

Za koncepcję i realizację kampanii oraz za działania z zakresu PR i influencer marketing odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych – Parano Films. Za zakup mediów odpowiada Zenith.

Artykuł reklamowy powstały przy współpracy z marką Lech.