Lech zachęca do skończenia pracy na czas – nietypowy billboard częstujący piwem 

Lech zachęca do skończenia pracy na czas – nietypowy billboard częstujący piwem 
Łap chwile, nie nadgodziny – to akcja marki Lech, która zachęca pracowników korporacji do tego, aby zadbali o work-life balance. Stąd pomysł na specjalny billboard marki częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01.
O autorze
1 min czytania 2024-11-19

Marka Lech w swojej najnowszej akcji zachęca do tego, aby zwolnić i łapać chwile. Najlepiej – kończąc pracę punktualnie, żeby łapać chwile, a nie nadgodziny. Dlatego w Warszawie pojawił się wyjątkowy Lechowy billboard, częstujący piwem Lech Free 0,0% tych, którzy zdecydowali się zakończyć dzień pracy punktualnie. Marka chce w ten sposób zwrócić uwagę na to, jak ważne jest dbanie o balans i czas dla siebie. 

– Billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. Na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu – mówi Jakub Michalski, Brand Manager marki Lech. 

Specjalny billboard marki Lech stanął w Warszawie przy ulicy Burakowskiej – w okolicy znanej z licznych biurowców. Akcji towarzyszy także wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free 0,0% ze zmienioną etykietą. 

Za koncepcję i realizację kampanii oraz za działania z zakresu PR i influencer marketing odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych – Parano Films. Za zakup mediów odpowiada Zenith.

Artykuł reklamowy powstały przy współpracy z marką Lech.