TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lenny Kravitz, Answear i Ray-Ban: wakacyjny pop-up store w Warszawie

Lenny Kravitz, Answear i Ray-Ban: wakacyjny pop-up store w Warszawie
Co wyniknie ze współpracy gwiazdy muzyki, Lenny'ego Kravitza, marki Ray-Ban i sklepu internetowego Answear? Warszawski pop-up store, który od 26 lipca oferuje odwiedzającym dostęp do kolekcji kultowych okularów Ray-Ban.
O autorze
1 min czytania 2024-07-26

Lenny Kravitz dał ostatnio dwa koncerty w Polsce (21.07 w Krakowie i 23.07 w Łodzi), ale to nie koniec muzycznego szaleństwa. Już 26 lipca br. w warszawskim Answear Concept Store w Fabryce Norblina otworzył się bowiem pierwszy pop-up store marki Ray-Ban, z którą współpracuje muzyk. Kravitz jest ambasadorem kolekcji „Reverse”, więc jego muzyki nie mogło zabraknąć podczas uroczystego otwarcia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pop-up będzie funkcjonował od 26.07 przez kolejne dwa tygodnie, a w inauguracyjny weekend na klientów czeka szereg dodatkowych atrakcji. W strefie Ray-Ban pierwsze dwieście osób otrzyma markowe torby Ray-Ban z możliwością personalizacji w punkcie Krawiec. Nadarza się też okazja do dopasowania okularów do kształtu twarzy i to pod okiem specjalistów. W specjalnie przygotowanej strefie fotograficznej uwiecznić stylizację i posłuchać najnowszych przebojów Lenny’ego Kravitza z albumu „Electric Blue Lights”.

Zdjęcia: mat. pras.

PS „Zadbaj o to, co jest w środku – wewnętrzny spokój”: kampania Answear.com podpowiada jak radzić sobie z przebodźcowaniem

Platforma sprzedażowa Answear.com prowadzi kampanię zatytułowaną „Zadbaj o to, co jest w środku – wewnętrzny spokój”. Jej głównym celem jest wspieranie społeczności w walce z przebodźcowaniem.