Lenny Kravitz dał ostatnio dwa koncerty w Polsce (21.07 w Krakowie i 23.07 w Łodzi), ale to nie koniec muzycznego szaleństwa. Już 26 lipca br. w warszawskim Answear Concept Store w Fabryce Norblina otworzył się bowiem pierwszy pop-up store marki Ray-Ban, z którą współpracuje muzyk. Kravitz jest ambasadorem kolekcji „Reverse”, więc jego muzyki nie mogło zabraknąć podczas uroczystego otwarcia.
Zobacz również
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pop-up będzie funkcjonował od 26.07 przez kolejne dwa tygodnie, a w inauguracyjny weekend na klientów czeka szereg dodatkowych atrakcji. W strefie Ray-Ban pierwsze dwieście osób otrzyma markowe torby Ray-Ban z możliwością personalizacji w punkcie Krawiec. Nadarza się też okazja do dopasowania okularów do kształtu twarzy i to pod okiem specjalistów. W specjalnie przygotowanej strefie fotograficznej uwiecznić stylizację i posłuchać najnowszych przebojów Lenny’ego Kravitza z albumu „Electric Blue Lights”.
Zdjęcia: mat. pras.
PS „Zadbaj o to, co jest w środku – wewnętrzny spokój”: kampania Answear.com podpowiada jak radzić sobie z przebodźcowaniem
Platforma sprzedażowa Answear.com prowadzi kampanię zatytułowaną „Zadbaj o to, co jest w środku – wewnętrzny spokój”. Jej głównym celem jest wspieranie społeczności w walce z przebodźcowaniem.