Lisek promuje „nowy gatunek sklepu”

Lisek.App promuje usługę szybkich dostaw i szeroki asortyment ponad 2200 produktów, łącząc poczucie humoru z sytuacjami z życia codziennego. Kampania „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
O autorze
1 min czytania 2023-03-13

Lisek.App w nowej kampanii mówi o szerokim wyborze produktów i szybkości dostaw. Komunikacja to połączenie humoru z racjonalnością. Przekaz kampanii „Nowy gatunek sklepu” jest prosty i praktyczny – niezależnie od okoliczności składania zamówienia Lisek niezawodnie przybywa z zakupami nawet w 10 minut. Marka poprzez groteskowe i abstrakcyjne, choć z życia wzięte sytuacje, pokazuje, co wnosi Lisek.App w codzienne życie klientów – wygodę, świeżość produktów i pewność szybkiej dostawy.

Lisek.App w nowej platformie nie daje recepty na udane życie, związek czy zdany egzamin. Lisek zwyczajnie wyciąga pomocną dłoń, dostarczając zakupy, dzięki czemu oszczędza czas wszystkich, którzy wybierają to najwygodniejsze rozwiązanie. W nowych formatach promowanych w kampanii online marka opowiada o bohaterach, którym przytrafiają się różne historie, a Lisek dostarcza im pasujące lub niepasujące do nich produkty. W ten sposób Lisek promuje różne kategorie produktowe m.in: warzywa, owoce, pieczywo, dania gotowe czy mięso.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Lisek.App to sklep, w którym można zrobić codzienne zakupy i dostać je pod drzwi w kilkanaście minut. Nie jest to usługa awaryjna dla wybranych, tylko po prostu nowa forma robienia zakupów. Wierzymy, że tak będą wyglądać zakupy przyszłości. Chcemy o tym opowiadać w sposób nowoczesny i zgodny z odważnym charakterem marki. Stąd wybór bezpretensjonalnych i pełnych humoru pomysłów wpisujących się w aktualne trendy i dostosowanych do kanałów komunikacji, z których korzysta nasza grupa docelowa – mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.App

W ramach kampanii powstały spoty wideo oraz formaty statyczne. Kampania obejmuje działania digital, VOD oraz kanały social mediów: Facebook, Instagram, Tik-Toku YouTube, Twitch. Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajmują się agencje: Patoagencja oraz Rozgłos.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marka współpracuje również na stałe z serwisem Donald.pl odpowiedzialnym za przygotowywanie na potrzeby współpracy treści w social mediach takich jak pasty internetowe i memy, które są stałym elementem komunikacji Liska.