“Lubisz ryzyko? Sprawdź, czy wygrałeś” – przewrotna kampania na temat zdrowia seksualnego

“Lubisz ryzyko? Sprawdź, czy wygrałeś” – przewrotna kampania na temat zdrowia seksualnego
Ryzykowne zachowania seksualne to gra, która może zostawić ślad na całe życie – ostrzegają organizatorzy kampanii „Lubisz ryzyko? Sprawdź, czy wygrałeś”. Czy brak badań to zabawa, w którą może zagrać każdy?
O autorze
1 min czytania 2017-11-14

Przewrotna kampania Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej „Lubisz ryzyko? Sprawdź czy wygrałeś” ma zwrócić uwagę na problem niepokojących statystyk dotyczących zakażeń HIV i zachęcić do wykonywania testów wykluczających lub potwierdzających zakażenie.

Na potrzeby kampanii, powstała strona internetowa, na której można znaleźć informacje na temat wirusa i praktyczne porady dotyczące życia z zakażeniem lub chorobą AIDS. Kampania w listopadzie pojawiła się w prasie oraz Internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W 2011 roku Polski Czerwony Krzyż przygotował wirusową kampanię „Życie to nie Facebook”, w ramach której zwracał uwagę na ryzyko zakażenia wirusem HIV przez kontakt seksualny z przypadkowo poznaną osobą. Jej celem było przypomnienie, że nawyk zbyt łatwego zawierania znajomości w Internecie nie powinien przekładać się na prawdziwe życie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Krakowska Fundacja Rozwoju Edukacji Niesłyszących stworzyła kampanię „Nie zamykaj oczu na HIV”, dzięki której osoby niesłyszące mogły mieć lepszy dostęp do wiedzy o wirusie. W ramach projektu powstała seria klipów edukacyjnych na temat genezy i charakterystyki HIV/AIDS.

PS3

O pozostałych kreacjach mówiących na temat tego groźnego wirusa, przeczytacie → tutaj.