Maciej Orłoś i Stachursky zachęcają do słuchania playlisty „Dobre, bo po polsku 90’s”

Maciej Orłoś i Stachursky zachęcają do słuchania playlisty „Dobre, bo po polsku 90’s”
Czy do „Teleexpressu” powrócił Maciej Orłoś? Tak by się mogło wydawać po obejrzeniu stylizowanego na lata 90. materiału. W rzeczywistości jest to pierwszy odcinek nowego programu „PKS-PRESS", który powstał z udziałem uDiscoverMusic Polska.
O autorze
1 min czytania 2021-05-31

„PKS-PRESS” to nowy program satyryczny na platformie YouTube, który estetycznie nawiązuje do tego, co mogliśmy zobaczyć w telewizji w latach 90. ubiegłego wieku. Sentymentalny jest również powrót najbardziej znanego prowadzącego „Teleexpressu”, czyli Macieja Orłosia, który po latach znów sprawdza się w tym formacie. W opisie programu czytamy: „Maciej Orłoś nie owija w bawełnę. Legenda TV powraca na wizję jako prezenter programu PKS-PRESS, w którym bez cenzury mówi tylko prawdę”.

Na pasku programu pojawiają się takie informacje jak ostrzeżenie przed „huraganem Grażyna”, a na ekranie pojawia się specjalnie przygotowany materiał (lektorem jest Maciej Gudowski) na temat nowej inicjatywy gwiazdy muzyki tanecznej – Stachursky’ego. Okazuje się, że artysta nadal rozwija swoją karierę i tym razem zorganizował mobilną „wiksę” – na platformie krążącej wokół Placu Zbawiciela w Warszawie zaśpiewał kilka piosenek ze swojego repertuaru.

Muzyk przekonuje, że każdy z nas marzy o „grubej imprezce” po roku w zamknięciu. Stachursky postanowił, że wesprze warszawiaków i zorganizuje im dobrą zabawę. „Właśnie to zamierzam dać mieszkańcom stolicy całkowicie na legalu. Postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i zrobić coś pozytywnego, co umiem zrobić najlepiej – rozkręcić grubą wiksę. – czytamy w komunikacie prasowym uDiscoverMusic Polska. 

Program traktuje o ponownym zainteresowaniu latami 90. Twórcy przygotowali na tę okoliczność specjalną playlistę, „Dobre, bo po polsku 90’s”, którą można znaleźć na platformie streamingowej Spotify: uDiscoverPL.lnk.to/dobrebopopolsku90s/spotify

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak podaje YouTube, materiał został zrealizowany wspólnie z uDiscoverMusic Polska, portalem publikującym informacje o muzyce oraz wydarzeniach kulturalnych. Opis odcinka sugeruje, że nie jest to ostatnia odsłona „PKS-PRESS” i możemy się spodziewać kolejnych odsłon.

Słuchaj podcastu NowyMarketing