TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mamy jako bohaterki w nowej kampanii Douglas

Mamy jako bohaterki w nowej kampanii Douglas
Douglas ruszył z nową kampanią z okazji tegorocznego Dnia Matki. W jej ramach marka postanowiła podziękować i podkreślić rolę mam – bohaterek dnia codziennego, które szczególnie teraz wykazują się niezwykłą troską i heroizmem.
O autorze
1 min czytania 2020-05-22

Tygodnie walki z pandemią są dla wszystkich dużym wyzwaniem. Szczególną rolę w tym czasie pełnią mamy – wiele z nich bowiem stało się w tych wyjątkowych okolicznościach prawdziwymi bohaterkami dnia codziennego. Pielęgniarki, lekarki, kasjerki, głowy rodziny, które dodatkowo muszą koordynować szkolną naukę dzieci w domowych warunkach – to na ich barkach spoczął wielki ciężar. 

Aby podziękować i podkreślić rolę mam, zwłaszcza w tych obecnych czasach, marka Douglas przygotowała kampanię pod hasłem „Mamy-Bohaterki”. W ramach inicjatywy stworzony został spot, którego głównym przesłaniem jest słowo „Dziękuję”. Film prezentuje odwagę, a także nieustępliwość matek w różnych rolach życiowych, pełnionych z niezwykłą wytrwałością w czasie kryzysu, który objął cały świat.

Ponadto, częścią kampanii są dodatkowe projekty pomocy w walce z pandemią. W Polsce działania te skoncentrowane są na wspieraniu szpitali poprzez przekazywanie placówkom kosmetyków pielęgnacyjnych. W ostatnich tygodniach marka przekazała ponad 3000 produktów pielęgnacyjnych marki Douglas Collection do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy oraz do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uczy, wspiera, rozumie, doradza, motywuje, kocha. Mama. Trudno wyobrazić sobie ważniejszą postać w życiu każdego z nas, dlatego nie dziwi fakt, że jej wizerunek, w najróżniejszych formach i kontekstach, od zawsze pojawia się w kulturze, sztuce i… reklamie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing