„Jak bardzo kochasz swoje koty?” – pyta w kampanii marka karmy dla kotów Meow Mix. Aby to sprawdzić, powstał jingiel „Meow-A-Thon” oparty na odgłosie wydawanym przez koty. Cała akcja nie byłaby tak zaskakująca, gdyby nie to, że utwór trwa… 12 godzin. Dla tych, którzy wykażą się cierpliwością i uporem, przewidziane są nagrody w postaci kuponów zniżkowych na zakup karmy.
Zasady są (pozornie) proste: wystarczy wysłuchać 12-godzinnej piosenki, w której tekście pojawiają się właśnie kody rabatowe. Twórcy kampanii zadbali o to, aby jingiel musiał być uruchomiony z dźwiękiem, bowiem tylko wtedy słuchacze będą mieli szansę zdobyć nagrodę.
Zobacz również
W sumie podczas trwania całej piosenki dostępnych jest 19 kodów, to jednak nie wszystko. Ci, którzy dotrwają do końca utworu, otrzymają dostęp do pakietu Ultimate Reward zawierającego różnorodne produkty Meow Mix.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Kocia piosenka” „Meow-A-Thon” dostępna jest TUTAJ, a jej skrócona wersja została opublikowana na YouTubie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W Meow Mix rozumiemy głęboką więź między kotami a ich właścicielami. „Meow-A-Thon” wykorzystuje tę więź, oferując wyjątkowy i angażujący sposób dla właścicieli zwierząt domowych, aby zademonstrować swoją lojalność, jednocześnie wzmacniając nasze zaangażowanie w dostarczanie pysznych produktów, które ich koty uwielbiają – stwierdził Adam Zitney, wiceprezes ds. marketingu w JM Smucker, producenta karmy Meow Mix.
Zdjęcia: YouTube
PS W kampanii „Reings Nutritec Cat” koty na tronie pokazują, kto rządzi w domu
Kto tak naprawdę króluje w domu? Marka Nutritec Cat uważa, że… koty. Zgodnie z tym przekonaniem powstała kampania, w której to pupile zajmują miejsce na tronie.