„Jak bardzo kochasz swoje koty?” – pyta w kampanii marka karmy dla kotów Meow Mix. Aby to sprawdzić, powstał jingiel „Meow-A-Thon” oparty na odgłosie wydawanym przez koty. Cała akcja nie byłaby tak zaskakująca, gdyby nie to, że utwór trwa… 12 godzin. Dla tych, którzy wykażą się cierpliwością i uporem, przewidziane są nagrody w postaci kuponów zniżkowych na zakup karmy.
Zasady są (pozornie) proste: wystarczy wysłuchać 12-godzinnej piosenki, w której tekście pojawiają się właśnie kody rabatowe. Twórcy kampanii zadbali o to, aby jingiel musiał być uruchomiony z dźwiękiem, bowiem tylko wtedy słuchacze będą mieli szansę zdobyć nagrodę.
Zobacz również
W sumie podczas trwania całej piosenki dostępnych jest 19 kodów, to jednak nie wszystko. Ci, którzy dotrwają do końca utworu, otrzymają dostęp do pakietu Ultimate Reward zawierającego różnorodne produkty Meow Mix.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
„Kocia piosenka” „Meow-A-Thon” dostępna jest TUTAJ, a jej skrócona wersja została opublikowana na YouTubie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W Meow Mix rozumiemy głęboką więź między kotami a ich właścicielami. „Meow-A-Thon” wykorzystuje tę więź, oferując wyjątkowy i angażujący sposób dla właścicieli zwierząt domowych, aby zademonstrować swoją lojalność, jednocześnie wzmacniając nasze zaangażowanie w dostarczanie pysznych produktów, które ich koty uwielbiają – stwierdził Adam Zitney, wiceprezes ds. marketingu w JM Smucker, producenta karmy Meow Mix.
Zdjęcia: YouTube
PS W kampanii „Reings Nutritec Cat” koty na tronie pokazują, kto rządzi w domu
Kto tak naprawdę króluje w domu? Marka Nutritec Cat uważa, że… koty. Zgodnie z tym przekonaniem powstała kampania, w której to pupile zajmują miejsce na tronie.