Zobacz również
Fotografia została wykonana przez jedną z najsłynniejszych fotografek i portrecistek, Annie Leibovitz. Zdjęcie przedstawia Lionela Messiego i Cristiano Ronaldo, którzy w skupieniu prowadzą grę w szachy. Istotnym elementem jest plansza szachowa, którą w sesji zastępuje klasyczny kufer Louis Vuitton Damier. To niezwykle rzadka okazja, aby zobaczyć dwie legendy piłki nożnej w jednej kampanii luksusowej marki.
Zdjęcie zatytułowane „Zwycięstwo to stan umysłu” jest przez wielu odbierane jako symbol nadchodzącej rywalizacji pomiędzy piłkarzami, którzy będą reprezentować Argentynę i Portugalię podczas rozpoczynających się właśnie, niezwykle kontrowersyjnych, mistrzostw świata w piłce nożnej. Wiele mówi się o tym, że tegoroczne rozgrywki w Katarze to ostatni mundial w karierze obu gwiazd.
– Oprócz długiej tradycji tworzenia kufrów dla najbardziej pożądanych trofeów sportowych na świecie, Maison celebruje dwóch najbardziej utalentowanych współczesnych piłkarzy – czytamy w poście luksusowej marki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Victory is a State of Mind. @Cristiano and #LionelMessi captured by @annieleibovitz for @LouisVuitton. In addition to a long tradition of crafting trunks for the world’s most coveted sporting trophies, the Maison celebrates two of the most talented football players today. pic.twitter.com/AU9kPyI2wL — Louis Vuitton (@LouisVuitton) November 19, 2022
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po kilku dniach od publikacji, zdjęcie udostępnione przez francuski dom mody oraz dwie gwiazdy, stało się jednym z najpopularniejszych postów na Instagramie. W zaledwie dobę zgromadziło ponad 5 mln polubień na profilu marki oraz kolejno: 28 mln i 36 mln lajków w postach Messiego i Cristiano.
Entuzjazm fanów podsyciły easter eggs, jakich można doszukać się w fotografii. Okazuje się, że układ figur na szachownicy nie jest przypadkowy, ale pochodzi z prawdziwej gry. Ronaldo i Messi pochylają się nad pozycją z głośnego meczu Magnusa Carlsena z Hikaru Nakamurą z 2017 roku.
Second greatest rivalry of our time mimicking the greatest https://t.co/9ncVVgUnzs — Magnus Carlsen (@MagnusCarlsen) November 19, 2022
Ponadto w sieci znalazło się zakulisowe nagranie z sesji, w którym widzimy zarówno Messiego, jak i Ronaldo pozujących do zdjęcia i udzielających krótkiego wywiadu.
pic.twitter.com/g6ZOgRBVsF — ً (@SpaceNaturePage) November 20, 2022
PS
W kampanii Nike „Footballverse” na boisku spotykają się największe gwiazdy piłki nożnej z przeszłości i teraźniejszości. Wśród nich znalazł się Ronaldo, który staje do konkurencji z… młodszą wersją samego siebie.