Podczas tegorocznej edycji VivaTech wystąpią między innymi Emmanuel Macron, Elon Musk, Yann Lecun, Chief AI Scientist w Meta, Lee Young, ministerska Korei Południowej ds. startupów i MŚP, Dann Schulman, prezes Paypala, Dava Newman, dyrektorka MIT Media Lab, Marc Benioff, prezes firmy Salesforce, J. Michael Evans, prezes firmy Alibaba oraz prezeski i prezesi największych globalnych korporacji, takich jak między innymi Orange, LVMH, Renault, BNP Paribas czy L’Oreal.
– To już siódma edycja VivaTech, targów, które co roku przyciągają coraz większą liczbę startupów i firm technologicznych oraz przedstawicieli biznesu, wymieniających się doświadczeniami na temat wykorzystania nowych technologii, w takich obszarach jak Energy & Climate Tech, FoodTech, AI, Marketing & Advertising, FemTech, Future of Sport, Web3, Cybersecurity, Creator’s Economy oraz Gaming czy Metaverse – mówi Beata Szcześniak, dyrektorka generalna agencji mediowej Spark Foundry i liderka programu scale’upowego NextTechNow w Publicis Groupe.
Zobacz również
– Chcemy na bieżąco przybliżać nowe zjawiska i trendy, wybrzmiewające podczas Viva Technology, dlatego nawiązaliśmy współpracę z Michałem Sadowski, który potrafi w ekspercki, ale jednocześnie przystępny i ciekawy sposób opowiadać o nowych technologiach, docierając do ogromnej grupy odbiorców najbardziej zainteresowanych innowacjami – dodaje.
Omówienia najbardziej inspirujących tendencji, startupów, prezentacji i dyskusji tegorocznecego VivaTech będzie można śledzić na kanałach społecznościowych Michała Sadowskiego. Wszystkie relacje, prosto z paryskiego centrum konferencyjnego Expo Porte de Versailles, powstaną we współpracy z Ewą Zakrzewską, liderką Innowacji i Kultury Ciekawości w Publicis Groupe oraz Martą Zuską, Head of NextTechNow by Publicis Groupe.
PS Publicis Groupe: Rynek reklamy rośnie o 6 proc., dobra prognoza po pierwszym kwartale 2023 r. [raport]
Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszym kwartale 2023 roku przeszło 2,5 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,0 proc. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing