MIXX Awards 2013 – nominacje

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w internecie - MIXX Awards & Conference 2013. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej gali 6 listopada 2013 r w warszawskim Palladium.
O autorze
1 min czytania 2013-10-28

Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Najlepsze rozwiązania zostaną zaprezentowani reklamodawcom, dysponentom budżetów reklamowych.

Nominowani zostali:

Bezpośredni odzew

  • Dobra oferta dla dobra – 180heartbeats + JUNG v. MATT
  • Keep Calm & Be Relevant! – ValueMedia
  • Optymalizacja PPC pod ROI – ValueMedia

Branded kontent

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gry

  • Bridgy Jones podbija świat – VML
  • Danonki Wirtualne Przedszkole – Nowa kraina Zoo – MediaCom
  • McDonald’s – Drwal wraca do gry – Tribal DDB

Kampania wizerunkowa

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampanie cross-mediowe

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Lojalność wobec brandu

  • Danonki Wirtualne Przedszkole – MediaCom
  • Orange Social Care – obsługa klienta w social media – VML
  • PROGRAM LOJALNOŚCIOWY ONLINE NERF – GONG

Marketing społecznościowy

Mobile/apps/tablets

  • Aplikacja ICOON na telefony z systemem Windows Phone – Wunderman
  • Bridgy Jones podbija świat – VML
  • Durex w Listonic – Socialyse

Najlepsze zastosowanie nowych mediów

Strona brandowa

  • www.goldensubmarine.com – GoldenSubmarine
  • Nowy serwis internetowy marki House – Zjednoczenie.com
  • Strona internetowa marki Żywiec – GONG

Wideo-online

  • Mr Button – Artegence
  • Otwieracz Żywca – GONG
  • Proama VOD Direct – MediaCom

Wprowadzenie nowego produktu na rynek

  • GARNIER OLIA LAUNCH – ZenithOptimedia
  • nju mobile – MEC Global
  • Vichy Dercos Neogenic – ZenithOptimedia

Najwyżej oceniona kampania w ogóle otrzyma tytuł ‘Best in Show’.

Organizator konkursu – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz wszystkie firmy członkowskie Związku mogli zgłaszać kandydatów do „Nagród za dokonania”: Człowiek Roku, Marketer Roku, Agencja Roku oraz Dom Mediowy Roku.

Kapituła oceniająca zgłoszenia przyznała następujące nominacje:

Człowiek roku

  • Nominacje nie ujawnione

Agencja roku

Dom mediowy roku

  • Group One
  • MEC Global
  • Value Media

Marketer roku

Uroczystą galę rozdania nagród poprzedzi MIXX Conference – konferencja o unikalnej formule w której zostaną zaprezentowane studia przypadków kampanii z perspektywy klient + agencja.  Przedstawione będą kampanie ze szczególnym uwzględnieniem problemów związanych z ich realizacją i sposobów na radzenie sobie z nieoczekiwanymi sytuacjami.