TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Morze cierpienia”: kampania MedReAct ratująca bioróżnorodność Morza Śródziemnego

„Morze cierpienia”: kampania MedReAct ratująca bioróżnorodność Morza Śródziemnego
Organizacja Mediterranean Recovery Action prowadzi akcję zatytułowaną „A sea of suffering”. Jej celem jest przywrócenie bioróżnorodności Morzu Śródziemnemu.
O autorze
1 min czytania 2024-07-19

„Morze cierpi w milczeniu” – to jedna z głównych myśli akcji społecznej „A sea of suffering”. Jej pomysłodawcami są przedstawiciele organizacji MedReAct, a cel to przypomnienie społeczeństwu, że liczba roślin i zwierząt zamieszkujących głębiny Morza Śródziemnego stale spada.

Mediterranean Recovery Action jest organizacją non-profit zajmującą się ochroną wód Morza Śródziemnego. Jej przedstawiciele od 2014 roku współpracują z lokalnymi społecznościami, naukowcami, aktywistami i rybakami w celu szerzenia świadomości dotyczącej negatywnych zmian zachodzących w obrębie basenu Morza Śródziemnego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „A sea of suffering” obejmuje media cyfrowe, reklamy outdoorowe i drukowane, publikowane w prasie związanej z branżą Public Interest.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za działania promocyjne odpowiada agencja Different.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: Facebook

PS Znane twarze w roli rzek w najnowszej kampanii „Godzina dla Ziemi WWF”

Fundacja WWF Polska rozpoczyna kampanię dla akcji Godzina dla Ziemi WWF. W 2024 roku fundacja kładzie nacisk na problemy, z którymi borykają się polskie rzeki. 5 znanych osób wciela się w role płaczących rzek i zachęca do podpisania petycji. W projekcie wystąpili: Majka Jeżowska, Iga „Ofelia” Krefft, Ula Dębska, Michał „Rozkoszny” Korkosz i Michał Piróg.