TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MTV.pl, VIVA-TV.pl oraz ComedyCentral.pl w ofercie ARBOinteractive

Grupa ARBOinteractive wznawia współpracę z witrynami Grupy Viacom International Media Networks w Polsce: MTV.pl, VIVA-TV.pl oraz ComedyCentral.pl. Umowa została podpisana na wyłączność agencyjną.
O autorze
1 min czytania 2012-08-12

Grupa ARBOinteractive będzie odpowiadać za sprzedaż reklam na trzech flagowych serwisach, należących do grupy Viacom w Polsce, które odwiedza co miesiąc blisko 400 tys. użytkowników, generując ponad 6,5 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius 2012.06). W skład oferty wchodzą między innymi standardowe formy reklamy display oraz formaty wideo:In-Banner oraz In-Stream oraz takie niestandardowe formaty jak: screening, artykuł sponsorowany, boks rotacyjny, iframe, sponsoring programu czy sponsoring listy przebojów. To właśnie w serwisie VIVA-TV.pl, w ramach wcześniejszej współpracy, Grupa ARBOinteractive wyemitowała pierwszy w polskim internecie interaktywny screening.

– Współpraca z Viacom International Media Networks w Polsce wpisuje się w strategię rozwoju portfolio oraz produktów Grupy ARBOinteractive. Chcąc stworzyć premiową, unikalną i odpowiadającą zapotrzebowaniu naszych klientów ofertę stawiamy na najwyższej jakości treści, jak te dostępne na witrynach grupy mediowej. Szczególnie istotna jest dla nas współpraca w zakresie reklamy wideo która, wraz z multiplikacją treści wideo w sieci, rośnie w siłę. Spoty wideo są atrakcyjne co wpływa na zaangażowanie użytkowników i podnosi efektywność przekazu. A ze względu na zainteresowanie internautów oglądanymi treściami także odbiór tego rodzaju reklam jest bardziej pozytywny – mówi Wojciech Kałużny, Sales Director Grupy ARBOinteractive.

Zasięg treści wideo witryn Viacom International Media Networks wynosi ponad 300 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie (dane: Omniture), średni czas spędzony na witrynach wydawcy to ponad 38 minut, natomiast średni czas spędzony na serwisie MTV.pl to aż 1 godzina 11 minut (Megapanel PBI/Gemius 2012.06).

– Dążymy do maksymalnego wykorzystania potencjału stron z portfolio naszej grupy. Nasi użytkownicy cenią atrakcyjne treści i bogatą ofertę programów VOD. Poprzez partnerstwo z ARBOinteractive celujemy w monetyzację tych zasobów – mówi Monika Wysocka, Director Brand Solutions, Viacom International Media Networks w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Powtórnie podpisanie porozumienia z tak dużym graczem jak Viacom International Media Networks jest dla nas niezwykle znaczące zarówno ze względu na markę przyłączonych witryn, jak i na fakt, że jest to grupa o dużym potencjale. Jesteśmy przekonani, że zapewnimy Viacomowi efektywne wykorzystanie potencjału witryn – mówi Małgorzata Lakowska, Managing Director Grupy ARBOinteractive.

Słuchaj podcastu NowyMarketing