MullenLowe Warsaw dla Odido

Agencja reklamowa MullenLowe Warsaw stworzyła kolejny spot telewizyjny dla sieci sklepów Odido.
O autorze
0 min czytania 2016-05-10

Idea kreatywna drugiego spotu opiera się na kontynuacji motywu zaczerpniętego z bajki o Czerwonym Kapturku, dzięki któremu w humorystyczny i przewrotny sposób mówimy o zbliżającym się sezonie grillowym i ofercie promocyjnej sklepu Odido.

Reklama jest emitowana w ogólnopolskich stacjach TV oraz VOD do 26.05.2016 r.

Odido to sieć franczyzowa zrzeszająca pod jednym logo osiedlowe sklepy spożywcze, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. Sklepy Odido to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych.

Link na YT: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj