W ramach Netfllix House będzie można nie tylko wejść do świata bohaterów z najpopularniejszych seriali platformy streamingowej i zmierzyć z wyzwaniami znanymi ze szklanego ekranu, ale także kupić związane z nimi gadżety. Na razie znane są dwie lokalizacje Netflix House: miejscowość King of Prussia w stanie Pensylwania oraz centrum handlowe Galleria Dallas.
Dotychczas Netflix prezentował już ponad 50 atrakcji nawiązujących do seriali w 25 różnych miastach na całym świecie. Tym razem przyszła jednak pora na stworzenie wielkopowierzchniowego przedsięwzięcia.
Zobacz również
– W Netflix House możesz cieszyć się regularnie aktualizowanymi, wciągającymi doświadczeniami i zasmakować – dosłownie – swoich ulubionych seriali i filmów Netflixa dzięki wyjątkowej ofercie jedzenia i napojów – tłumaczy Marian Lee, dyrektor ds. marketingu Netflix. – Uruchomiliśmy ponad 50 obiektów w 25 miastach, ale Netflix House reprezentuje następną generację naszej wyjątkowej oferty. Miejsca te ożywią nasze ukochane historie w nowy, ciągle zmieniający się i nieoczekiwany sposób.
W obu przypadkach lokalizacje, w których już wkrótce pojawi się Netflix House to olbrzymie przestrzenie, które pomieszczą nie tylko mnóstwo atrakcji, ale też dziesiątki tysięcy odwiedzających. Ponadto już od wejścia klienci będą mogli cieszyć oczy instalacjami i malowidłami nawiązującymi do topowych produkcji Netflixa.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Więcej informacji na temat Netflix House można znaleźć na stronie internetowej projektu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: Netflixhouse.com
PS „Nie bądźmy pariasami Europy!”. Daniel Olbrychski, Eryk Kulm, Olgierd Łukasiewicz i inni apelują do rządu o zmianę prawa dotyczącego tantiem
W social mediach Związku Artystów Scen Polskich pojawił się apel o ochronę przed utratą tantiem. Do rządu zwracają się w tej sprawie m.in. Joanna Szczepkowska i Kamil Wodka.
PS2 „Każdy kwiat kiedyś rozkwitnie”: kreatywna kampania OOH, która promuje serial „Bridgertonowie” od Netflixa
Warszawa rozkwitła w ramach kampanii promującej trzeci sezon serialu „Bridgertonowie”, dostępnego na platformie Netflix. W stolicy pojawiły się podświetlane nośniki wypełnione kwiatami. Za realizację odpowiada Warexpo.