Netflix połączył siły z McDonald’s. McBaguette z serialu „Emily w Paryżu” dostępne w sprzedaży

Netflix połączył siły z McDonald’s. McBaguette z serialu „Emily w Paryżu” dostępne w sprzedaży
Premierze trzeciego sezonu „Emily in Paris” towarzyszy ciekawa współpraca Netflixa z siecią McDonald’s. Fabuła serialu łączy się z prawdziwą kampanią sieci fast foodów.
O autorze
1 min czytania 2022-12-23

fot. Twitter/McDonald’s

Na liście najpopularniejszych produkcji Netflixa z ostatnich miesięcy znalazł się serial „Emily w Paryżu”. Tytułowa Emily (w tej roli Lily Collins) to dyrektorka działu marketingu jednej z agencji reklamowych. Ambitna managerka przeprowadza się z Chicago do Paryża, gdzie rozpoczyna nową pracę. Serial właśnie doczekał się 3. sezonu, którego premiera miała miejsce 21 grudnia.

W nowych odcinkach bohaterka dostaje propozycję pracy dla nowego klienta – McDonald’s. Zadaniem Emily jest promowanie kanapki McBaguette, która właśnie trafiła na francuski rynek. Obecność giganta fast foodów w serialu to jednak nie kolejne zwyczajne lokowanie produktu. Okazuje się, że Netflix włączył w fabułę prawdziwą kampanię reklamową McDonald’s.

McDonald’s France pierwszy raz wprowadził McBaguette do sprzedaży już w 2012 roku, jednak pozycja była dostępna w menu jedynie przez ograniczony czas.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Danie pojawiło się ponownie we francuskich lokalach w 2021 roku. Teraz fani mogą ponownie spróbować kanapki, a to za sprawą współpracy Netflixa z siecią fast foodów.

W „paryskim” zestawie, oprócz kanapki, znajdzie się również porcja frytek, napój oraz dwa makaroniki – symbol francuskiej kuchni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. Instagram.com/EmilyInParis

Ponadto marka przygotowała konkurs dla fanów „Emily w Paryżu”, w którym można wygrać serialową torbę „It Bag”. Marka zaplanowała również specjalną akcję z influencerami, która ujrzy światło dzienne już 27 grudnia na Instagramie.

Oprócz złotych łuków, w serialu możemy spotkać wiele innych popularnych znaków towarowych. Chanel, Carel, Courrèges – to tylko niektóre z marek, jakie pojawiły się w dwóch poprzednich sezonach. Produkcja została nawet okrzyknięta miejscem numer jeden dla reklamodawców, którzy chcą trafić do grona odbiorców jednego z hitów Netflixa.

PS. McDonald’s w wełnianym sweterku

Z okazji tegorocznej premiery Drwala lokal McDonald’s w Ustroniu został przyozdobiony kolorowymi materiałami, które imitują ogromny wełniany sweter.