TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Netflix połączył siły z McDonald’s. McBaguette z serialu „Emily w Paryżu” dostępne w sprzedaży

Netflix połączył siły z McDonald’s. McBaguette z serialu „Emily w Paryżu” dostępne w sprzedaży
Premierze trzeciego sezonu „Emily in Paris” towarzyszy ciekawa współpraca Netflixa z siecią McDonald’s. Fabuła serialu łączy się z prawdziwą kampanią sieci fast foodów.
O autorze
1 min czytania 2022-12-23

fot. Twitter/McDonald’s

Na liście najpopularniejszych produkcji Netflixa z ostatnich miesięcy znalazł się serial „Emily w Paryżu”. Tytułowa Emily (w tej roli Lily Collins) to dyrektorka działu marketingu jednej z agencji reklamowych. Ambitna managerka przeprowadza się z Chicago do Paryża, gdzie rozpoczyna nową pracę. Serial właśnie doczekał się 3. sezonu, którego premiera miała miejsce 21 grudnia.

W nowych odcinkach bohaterka dostaje propozycję pracy dla nowego klienta – McDonald’s. Zadaniem Emily jest promowanie kanapki McBaguette, która właśnie trafiła na francuski rynek. Obecność giganta fast foodów w serialu to jednak nie kolejne zwyczajne lokowanie produktu. Okazuje się, że Netflix włączył w fabułę prawdziwą kampanię reklamową McDonald’s.

McDonald’s France pierwszy raz wprowadził McBaguette do sprzedaży już w 2012 roku, jednak pozycja była dostępna w menu jedynie przez ograniczony czas.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Danie pojawiło się ponownie we francuskich lokalach w 2021 roku. Teraz fani mogą ponownie spróbować kanapki, a to za sprawą współpracy Netflixa z siecią fast foodów.

W „paryskim” zestawie, oprócz kanapki, znajdzie się również porcja frytek, napój oraz dwa makaroniki – symbol francuskiej kuchni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. Instagram.com/EmilyInParis

Ponadto marka przygotowała konkurs dla fanów „Emily w Paryżu”, w którym można wygrać serialową torbę „It Bag”. Marka zaplanowała również specjalną akcję z influencerami, która ujrzy światło dzienne już 27 grudnia na Instagramie.

Oprócz złotych łuków, w serialu możemy spotkać wiele innych popularnych znaków towarowych. Chanel, Carel, Courrèges – to tylko niektóre z marek, jakie pojawiły się w dwóch poprzednich sezonach. Produkcja została nawet okrzyknięta miejscem numer jeden dla reklamodawców, którzy chcą trafić do grona odbiorców jednego z hitów Netflixa.

PS. McDonald’s w wełnianym sweterku

Z okazji tegorocznej premiery Drwala lokal McDonald’s w Ustroniu został przyozdobiony kolorowymi materiałami, które imitują ogromny wełniany sweter.