fot. Twitter/McDonald’s
Na liście najpopularniejszych produkcji Netflixa z ostatnich miesięcy znalazł się serial „Emily w Paryżu”. Tytułowa Emily (w tej roli Lily Collins) to dyrektorka działu marketingu jednej z agencji reklamowych. Ambitna managerka przeprowadza się z Chicago do Paryża, gdzie rozpoczyna nową pracę. Serial właśnie doczekał się 3. sezonu, którego premiera miała miejsce 21 grudnia.
Zobacz również
W nowych odcinkach bohaterka dostaje propozycję pracy dla nowego klienta – McDonald’s. Zadaniem Emily jest promowanie kanapki McBaguette, która właśnie trafiła na francuski rynek. Obecność giganta fast foodów w serialu to jednak nie kolejne zwyczajne lokowanie produktu. Okazuje się, że Netflix włączył w fabułę prawdziwą kampanię reklamową McDonald’s.
McDonald’s France pierwszy raz wprowadził McBaguette do sprzedaży już w 2012 roku, jednak pozycja była dostępna w menu jedynie przez ograniczony czas.
Danie pojawiło się ponownie we francuskich lokalach w 2021 roku. Teraz fani mogą ponownie spróbować kanapki, a to za sprawą współpracy Netflixa z siecią fast foodów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W „paryskim” zestawie, oprócz kanapki, znajdzie się również porcja frytek, napój oraz dwa makaroniki – symbol francuskiej kuchni.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
fot. Instagram.com/EmilyInParis
Ponadto marka przygotowała konkurs dla fanów „Emily w Paryżu”, w którym można wygrać serialową torbę „It Bag”. Marka zaplanowała również specjalną akcję z influencerami, która ujrzy światło dzienne już 27 grudnia na Instagramie.
Oprócz złotych łuków, w serialu możemy spotkać wiele innych popularnych znaków towarowych. Chanel, Carel, Courrèges – to tylko niektóre z marek, jakie pojawiły się w dwóch poprzednich sezonach. Produkcja została nawet okrzyknięta miejscem numer jeden dla reklamodawców, którzy chcą trafić do grona odbiorców jednego z hitów Netflixa.
PS. McDonald’s w wełnianym sweterku
Z okazji tegorocznej premiery Drwala lokal McDonald’s w Ustroniu został przyozdobiony kolorowymi materiałami, które imitują ogromny wełniany sweter.