Fot. Media społecznościowe Domino’s
Akcja ma związek z promocją systemu lojalnościowego skierowanego do miłośników pizzy. Domino’s postanowiło przypomnieć o nim swoim gościom i zachęcić ich do zbierania punktów w zamian za złożone zamówienie.
Zobacz również
Co ważne, dotychczas klienci Domino’s otrzymywali 10 pkt za zamówienie za co najmniej 10 dolarów. Teraz wystarczy wydać pięć dolarów, aby zdobyć pierwsze punkty.
3 kroki do pizzy, czyli zasady akcji
Aby otrzymać darmową pizzę, należy wykonać trzy proste kroki:
- dołączyć do programu Domino’s dla stałych klientów,
- dokonać zamówienia internetowego za minimalną kwotę 7,99 dolarów,
- wybrać dodatki do pizzy, która już niebawem zostanie dostarczona pod wskazany adres.
Co ważne, z akcji promocyjnej mogą skorzystać zarówno nowi użytkownicy aplikacji, jak i ci, którzy zdecydowali się powrócić do programu lojalnościowego, a zamówienie będzie do zrealizowania przez 30 dni.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Domino’s + Work in Progress = współpraca pełna smaku
Niecodzienna, smakowita kampania pizzerii Domino’s jest realizowana we współpracy z agencją Work in Progress. To ona odpowiada za reklamy telewizyjne, internetowe spoty video, banery w social mediach i w witrynach internetowych widziane w amerykańskich miastach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pierwszym efektem kooperacji Domino’s i Work in Progress jest filmik pt. „Jar”, w którym darmowa pizza okazuje się remedium na słoik sosu pomidorowego, którego nie można odkręcić. Jakie jeszcze kreacje przygotowała Work in Progress? Przekonamy się niedługo, ale jednego możemy być pewni — będzie pysznie!
Źródło: Youtube
Zakończenie kampanii związanej z darmową pizzą jest planowane na 24 lutego 2024 roku.
PS Komunikacja Pizza Hut na TikToku realizowana przez Cut The Mustard
To kolejna odsłona działań w ramach nowego pozycjonowania marki i realizowanej strategii opatrzonej sentencją „Pizza For Everyone”, która realizowana jest w kanale TikTok.
PS2 Domino’s Pizza promuje serial „Stranger Things”
Z okazji premiery czwartej części „Stranger Things” Domino’s Pizza i Netflix uruchamiają aplikację „Mind-Ordering”. W ramach kampanii powstał także spot promocyjny wzorowany popularnym serialem.