Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nietypowa współpraca sieci McDonald’s i Aldi – pracownicy zamkniętych restauracji nie stracą pracy, lecz będą pracować w marketach

Nietypowa współpraca sieci McDonald’s i Aldi – pracownicy zamkniętych restauracji nie stracą pracy, lecz będą pracować w marketach
W związku z zamknięciem w Niemczech wszystkich restauracji z powodu koronawirusa, wiele osób zostało bez pracy – w tym m.in. pracownicy sieci McDonald’s. Z pomocą przyszła marka Aldi, która tymczasowo ich zatrudniła.
O autorze
1 min czytania 2020-03-31

Rozprzestrzeniająca się pandemia koronawirusa wymusiła na rządach większości państw wprowadzenie prewencyjnych działań, takich jak np. przymusowa kwarantanna domowa czy też zamknięcie wszystkich restauracji. To ostatnie rozwiązanie sprawiło, że wiele osób zostało bez pracy. 

Aby nie dopuścić do masowych zwolnień, niemieckie oddziały sieci McDonald’s i Aldi nawiązały nietypową współpracę, w ramach której pracownicy restauracji marki fast-foodowej będą tymczasowo zatrudnieni w marketach firmy. 

Takie działanie nie tylko zagwarantuje pracę osobom, które nagle ją straciły, ale również zapewni sieci Aldi dodatkowe ręce do pracy, tak potrzebne w tych obecnych czasach.  

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sieć Lidl postanowiła podziękować swoim pracownikom za zaangażowanie w tych trudnych czasach, bo największe podziękowania należą się tym, którzy ryzykując własnym zdrowiem, robią wszystko, aby Polacy nie musieli martwić o rzeczy niezbędne do normalnego życia.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W jaki sposób komunikować to, jak działa u nas kultura organizacji, żeby przyciągać do firmy ludzi, którzy w niej zostaną? Co wziąć pod uwagę zanim przystąpimy do udostępniania ogłoszeń o pracę na social mediach? Jak sprawić, by ci, którzy są w procesie rekrutacji okazali się dobrym „cultural fit” do naszej organizacji? 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się