Must have na camping. Nike tworzy poncho, z którego można zrobić namiot

Must have na camping. Nike tworzy poncho, z którego można zrobić namiot
Nike ISPA Metamorph Poncho to produkt, w którym ponczo łączy się z torbą i namiotem. Brzmi nieprawdopodobnie? A jednak! Firma Nike wypuściła właśnie na rynek must have dla fanów campingu.
O autorze
1 min czytania 2024-04-30

Co zabierasz ze sobą, jadąc na camping? Śpiwór, namiot, bidon, ciepłe ubrania i oczywiście torbę, aby to wszystko pomieścić. Nike wychodzi naprzeciw oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających miłośników spędzania wolnego czasu „pod chmurką” i wypuszcza na rynek produkt typu 3 w 1.

Nike ISPA Metamorph Poncho to produkt łączący w sobie ciepłe i wodoodporne ponczo, pakowną torbę oraz namiot. Tak, namiot, bo przecież podczas wizyty na campingu warto mieć się gdzie schronić przed deszczem czy wiatrem. Na pozór propozycja od Nike wygląda niemal tak samo, jak klasyczne okrycie wierzchnie. Wystarczy jednak bliżej się mu przyjrzeć, żeby zauważyć, jak wiele dodatkowych rozwiązań ma to ponczo.

Cienka, ale wytrzymała warstwa nylonowa świetnie chroni w przypadku deszczu, zaskakująca liczba zamków błyskawicznych i regulowanych pasków pozwala tworzyć najróżniejsze konfiguracje, a duża powierzchnia sprawia, że zamiana ubrania w niewielki namiot jest naprawdę łatwa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nike ISPA Metamorph Poncho można kupić za około 620 dolarów.

Ponczo-namiot jest elementem letniej kolekcji Nike ISPA, której nazwa pochodzi od angielskich słów improvise, scavenge, protect, adapt (pol. improwizuj, zbieraj, chroń, adaptuj).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: Nike, Deadstock

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce

Marka Nike jako partner znanej koszykarki Caitlin Clark postanowiła uczcić ustanowiony przez zawodniczkę rekord w oryginalnej kampanii OOH.

PS2 Chelsea Londyn i Nike przejęły Tower Bridge w viralowym filmiku

Londyński klub Chelsea FC pochwalił się nowymi strojami stworzonymi we współpracy z firmą Nike. W tym celu londyński studio kreatywne The Berry przygotowało viralową kreację prezentującą gigantyczną koszulkę Chelsea rozwieszoną na londyńskim Tower Bridge.