Co zabierasz ze sobą, jadąc na camping? Śpiwór, namiot, bidon, ciepłe ubrania i oczywiście torbę, aby to wszystko pomieścić. Nike wychodzi naprzeciw oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających miłośników spędzania wolnego czasu „pod chmurką” i wypuszcza na rynek produkt typu 3 w 1.
Nike ISPA Metamorph Poncho to produkt łączący w sobie ciepłe i wodoodporne ponczo, pakowną torbę oraz namiot. Tak, namiot, bo przecież podczas wizyty na campingu warto mieć się gdzie schronić przed deszczem czy wiatrem. Na pozór propozycja od Nike wygląda niemal tak samo, jak klasyczne okrycie wierzchnie. Wystarczy jednak bliżej się mu przyjrzeć, żeby zauważyć, jak wiele dodatkowych rozwiązań ma to ponczo.
Zobacz również
Cienka, ale wytrzymała warstwa nylonowa świetnie chroni w przypadku deszczu, zaskakująca liczba zamków błyskawicznych i regulowanych pasków pozwala tworzyć najróżniejsze konfiguracje, a duża powierzchnia sprawia, że zamiana ubrania w niewielki namiot jest naprawdę łatwa.
Nike ISPA Metamorph Poncho można kupić za około 620 dolarów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Ponczo-namiot jest elementem letniej kolekcji Nike ISPA, której nazwa pochodzi od angielskich słów improvise, scavenge, protect, adapt (pol. improwizuj, zbieraj, chroń, adaptuj).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: Nike, Deadstock
PS „This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce
Marka Nike jako partner znanej koszykarki Caitlin Clark postanowiła uczcić ustanowiony przez zawodniczkę rekord w oryginalnej kampanii OOH.
PS2 Chelsea Londyn i Nike przejęły Tower Bridge w viralowym filmiku
Londyński klub Chelsea FC pochwalił się nowymi strojami stworzonymi we współpracy z firmą Nike. W tym celu londyński studio kreatywne The Berry przygotowało viralową kreację prezentującą gigantyczną koszulkę Chelsea rozwieszoną na londyńskim Tower Bridge.