#NoBeautyInPlastic – polski fotograf zwraca uwagę na problem rosnącego zużycia plastiku za pomocą prowokujących fotografii

#NoBeautyInPlastic – polski fotograf zwraca uwagę na problem rosnącego zużycia plastiku za pomocą prowokujących fotografii
#NoBeautyInPlastic to projekt polskiego fotografa Daniela Petryczkiewicza, który ma za zadanie zwrócić uwagę na fakt wciąż rosnącego zużycia jednorazowego plastiku. Za pomocą sugestywnych i prowokujących zdjęć artysta chce skłonić społeczeństwo do refleksji.
O autorze
1 min czytania 2020-01-23

Daniela Petrykiewicza do stworzenia projektu #NoBeautyInPlastic zainspirowało codzienne życie, a dokładniej – zachowania konsumenckie w popularnych dyskontach. Osobna foliówka do już opakowanego w plastik (!) warzywa czy owocu. Jednorazowa rękawiczka do pieczywa, która po chwili ląduje w koszu. Takie codzienne, często też bezmyślne wybory powodują, że nasze środowisko ma się coraz gorzej. 

Właśnie z tym plastikowym problemem chce walczyć polski fotograf, który w ramach projektu #NoBeautyInPlastic stworzył serię sugestywnych i prowokujących zdjęć. Ich celem jest zmuszenie społeczeństwa do refleksji nad wciąż rosnącym zużyciem jednorazowego plastiku.

W ramach projektu odbyło się 10 sesji, w których wzięło udział 15 utalentowanych artystów-sportowców – tancerzy, akrobatów, joginka, pływaczki synchroniczne, baletnica, kitesurferka, tancerka pole-dance. W najnowszej edycji kampanii #NoBeautyInPlastic wzięli udział licealiści z warszawskich liceów, którym nie są obojętne problemy związane z naszym środowiskiem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania #NoBeautyInPlastic realizowana jest także na outdoorowych nośnikach reklamowych, które znaleźć można w Warszawie.

zdjęcia: facebook.com/danielpetryczkiewiczphoto 

PS

Ruszyła akcja pod hasłem „EkoWoman”, w ramach której znani polscy artyści zjednoczyli siły i wystąpili w teledysku przedstawiającym postapokaliptyczną wizję Warszawy, by zwiększać świadomość o zmianach klimatycznych i nawoływać do bycia eko.

PS2

W marcu 2019 roku organizacja ratująca życie morskich zwierząt przygotowała mocną kampanię, w której w dosadny sposób pokazała, co powoduje plastik wyrzucany do zbiorników wodnych.

PS3

2019 rok niewątpliwie przebiegał pod hasłem ekologii. Nic więc dziwnego, że wiele popularnych marek wprowadziło w ostatnich miesiącach wiele ciekawych rozwiązań, które mają za zadanie przyczynić się do poprawy naszego środowiska. Przedstawiamy te najciekawsze.