Norweski sposób na zdrowie – nowa kampania Publicis Healthcare dla marki Möller’s

Möller’s wystartował z najnowszą kampanią pod hasłem „Norweski sposób na zdrowie” z produktami skierowanymi zarówno do tych najmłodszych jak i tych starszych.
O autorze
1 min czytania 2022-09-23

Idea, która zapoczątkowała kierunek komunikacji wzięła się z obserwacji, że Norwegowie, żyjąc w surowym klimacie, przez lata musieli wypracować rozmaite patenty wspierające odporność i kondycję. Niezwykłe sposoby przekazywane w formie podań i legend stały się inspiracją do opowiedzenia zabawnych filmowych historii i do puenty odsyłającej do współczesnych rozwiązań – produktów Möller’s.

W kampanii przygotowanej przez Agencję Publicis Healthcare zestawiamy norweską legendę z nowoczesnym produktem, bo od kiedy pojawiły się trany i kapsułki Möller’s, dbanie o zdrowie stało się prostsze i każda rodzina na całym świecie może cieszyć się norweskim sposobem na dobre życie.

Kampania wspiera szeroką gamę tranów Möller’s dla najmłodszych oraz produkty w formie kapsułek – na odporność, zdrowy wzrok, sprawny mózg, oraz zdrowe serce dla dorosłych.

Do zadań Agencji Publicis Healthcare należącej do struktur Publicis Worldwide należało wypracowanie platformy komunikacyjnej wraz z ideą dla obu grup produktów Möller’s: tranów i kapsułek. Spoty dla obu produktów zostaną wyemitowane w głównych stacjach takich jak TVN, czy Polsat oraz stacjach tematycznych. Kreacje dla obu produktów będzie można obejrzeć w Internecie, SoMe, na VOD, materiałach w punktach aptecznych oraz w drogeriach takich jak Rossmann. Za produkcję i post produkcję odpowiada studio Artcore, a filmy reżyserował Tomasz Knittel.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj