Pierwsza reklama zatytułowana jest “Rewind”. Razem z narratorem i parą leżącą w szpitalu cofamy się w czasie, by móc sprawdzić, co mogli zrobić, by do wypadku nie doszło. Subaru w reklamie pokazuje jak bezpiecznym samochodem jest, dodatkowo chwaląc się, że nikt nie przebije ich w testach IIHS.
Drugi spot pokazuje, jak dzieci szybko dorastają. „Moving Out” opowiada historię młodego chłopca, który przygotowuje się do opuszczenia rodzinnego domu. Subaru pokazuje w reklamie, jak bardzo pakowny jest samochód w swojej klasie.
Zobacz również
A teraz przyznajcie się, kto się wzruszył?
Trzeci spot jeszcze nie wleciał na kanał Subaru na YouTube, ale według informacji prasowej w reklamie zobaczymy moment przeniesienia dziecka ze szpitala do domu.Jesteśmy pewni, że i to będzie bardzo emocjonalne!
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Jeśli motyw z dorastającym dzieckiem wydaje Wam się znajomy z reklam Subaru, macie rację! W 2010 mogliśmy zobaczyć, jak sześcioletnia, a w rzeczywistości szesnastoletnia, dziewczynka stawiała “pierwsze kroki” na drodze 🙂
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Także wartymi przypomnienia, niezwykłymi reklamami Subaru są te z udziałem rodziny Barkleyów, którą tworzą psia mama, tata oraz gromadka szczeniaków, zobaczcie!