„Nowa normalność” w kampanii Suitsupply

„Nowa normalność” w kampanii Suitsupply
Marka Suitsupply ruszyła z nową kampanią, którą nazwała „Nowa normalność”. W jej ramach powstała seria zdjęć przedstawiająca modeli i modelki w wymownych i odważnych pozach.
O autorze
1 min czytania 2021-03-17

Suitsupply to marka produkująca męskie garnitury. Do tej pory brand stawiał na proste, minimalistyczne kampanie, w których występowali mężczyźni, zazwyczaj solo, w eleganckich ubraniach. Niewątpliwie więc najnowsza kampania znacznie odbiega od standardów promowanych przez firmę.

Hasłem przewodnim nowej kampanii reklamowej Suitsupply jest „Nowa normalność”. Na zdjęciach stworzonych w jej ramach widzimy modeli i modelki w wyuzdanych, odważnych i dość prowokacyjnych pozach. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dystans społeczny utrzymujący się przez długi czas sprawi, że zaczęliśmy bać się bliskości innych – co jest całkowicie uzasadnione. Nowa kampania jest po prostu pozytywnym spojrzeniem na naszą przyszłość, w której ludzie mogą wrócić do spotkań i zbliżania się – powiedział Fokee de Jong, założyciel i dyrektor generalny Suitsupply.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szwedzki Nordax Bank postanowił w humorystyczny sposób odnieść się do faktu, że w obecnych czasach znaczna część społeczeństwa zamieniła swoje biuro na stół kuchenny lub domowe biurko i stworzył kolekcję ubrań w sam raz do home office’u.

PS2

Henri Vézina, kanadyjska marka z modą męską, zaprezentowała kolekcję z myślą o naszej nowej rzeczywistości – składa się ona bowiem z ubrań, które świetnie sprawdzą są podczas pracy zdalnej i kilkugodzinnych wideokonferencji.