Suitsupply to marka produkująca męskie garnitury. Do tej pory brand stawiał na proste, minimalistyczne kampanie, w których występowali mężczyźni, zazwyczaj solo, w eleganckich ubraniach. Niewątpliwie więc najnowsza kampania znacznie odbiega od standardów promowanych przez firmę.
Hasłem przewodnim nowej kampanii reklamowej Suitsupply jest „Nowa normalność”. Na zdjęciach stworzonych w jej ramach widzimy modeli i modelki w wyuzdanych, odważnych i dość prowokacyjnych pozach.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Dystans społeczny utrzymujący się przez długi czas sprawi, że zaczęliśmy bać się bliskości innych – co jest całkowicie uzasadnione. Nowa kampania jest po prostu pozytywnym spojrzeniem na naszą przyszłość, w której ludzie mogą wrócić do spotkań i zbliżania się – powiedział Fokee de Jong, założyciel i dyrektor generalny Suitsupply.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Szwedzki Nordax Bank postanowił w humorystyczny sposób odnieść się do faktu, że w obecnych czasach znaczna część społeczeństwa zamieniła swoje biuro na stół kuchenny lub domowe biurko i stworzył kolekcję ubrań w sam raz do home office’u.
PS2
Henri Vézina, kanadyjska marka z modą męską, zaprezentowała kolekcję z myślą o naszej nowej rzeczywistości – składa się ona bowiem z ubrań, które świetnie sprawdzą są podczas pracy zdalnej i kilkugodzinnych wideokonferencji.