Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nowa strategia promowania seriali. Zaczynają pojawiać się na TikToku

Nowa strategia promowania seriali. Zaczynają pojawiać się na TikToku
Peacock, znana amerykańska platforma streamingowa opublikowała serial „Killing It” na swoim profilu w aplikacji TikTok. Strategia ma pomóc w przyciągnięciu uwagi nowych odbiorców.
O autorze
1 min czytania 2023-08-09

Jeśli jesteście fanami kina i zrozumiał to Wasz algorytm na TikToku to od jakiegoś czasu możecie zauważyć trend, jakim stało się publikowanie krótkich fragmentów filmów czy seriali. Najczęściej są one połączone z grami mobilnymi czy z innymi aktywacjami. W ślad za nim postanowiła pójść amerykańska platforma streamingowa Peacock. W Polsce produkcje pochodzące ze strony można obejrzeć za pośrednictwem SkyShowtime Polska. 

Peacock postanowił dotrzeć do tych użytkowników, którzy nie są szczególnie zainteresowani serialami lub być może żaden po prostu nie przypadł im do gustu. W związku z tym, platforma zupełnie za darmo opublikuje fragmenty wybranych dzieł na TikToku. 

Źródło: TikTok

Pierwszym serialem, który opublikował (w regionie USA) na swoim profilu Peacock jest „Killing It”. Produkcję podzielono na pięć części. Każda z nich trwa od 3 do 8 minut. Wcześniej trzy pierwsze odcinki serialu opublikowano również w serwisie YouTube (również dla użytkowników ze Stanów Zjednoczonych).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po co platformom streamingowym seriale na TikToku?

Być może strategia publikowania seriali na TikToku nie jest nowa. Jednak celem Peacock było przede wszystkim przyciągnięcie nowych widzów do seriali, podczas gdy aktorzy nie zawsze są w stanie je promować. Dodatkowo, Peacock zwrócił uwagę, że na TikToku dość popularne zaczynają być dłuższe nagrania wideo. 

PS TikTok ogłasza zmiany. Użytkownicy z UE będą mieli wybór związany z personalizacją treści

TikTok musi podporządkować się pod unijną ustawę o usługach cyfrowych. Jednym z obowiązków, które nałożono na aplikację jest wymóg oferowania treści, które nie bazują na aktywności użytkowników.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2  TikTok uruchomi własny e-sklep. Chce konkurować z Amazonem czy Shein

Sklep internetowy ma zostać uruchomiony w sierpniu. Początkowo będzie działał jedynie w Stanach Zjednoczonych. Towar zostanie wyprodukowany w Chinach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się