Oczko: 21 najlepszych artykułów w listopadzie 2018

Oczko: 21 najlepszych artykułów w listopadzie 2018
W cyklu „Oczko" przedstawiamy najchętniej czytane materiały z ostatniego miesiąca. Które artykuły w listopadzie 2018 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników NowegoMarketingu?
O autorze
3 min czytania 2018-12-01

#1

Reklama sieci Iceland „Rang-tan”, przedstawiająca skutki wycinania lasów palmowych, została zakazana w telewizji. Marka więc postanowiła zamieścić spot na YouTubie. Teraz ma on ponad 5 mln wyświetleń.

#2

Wyniki organiczne są trzecim najbardziej dochodowym kanałem sprzedaży sklepów internetowych. Aby odnieść sukces mierzony wysokimi pozycjami w wynikach organicznych, niezbędna jest rzetelna strategia, łącząca działania SEO i content marketingowe. Czym jest synergia SEO i CM i jak działa w praktyce?

#3

Jeżeli śpisz 5 godzin na dobę, ale Gary Vee nadal tylko 4 i z tego powodu jest Ci głupio… to ten tekst jest dla Ciebie.

#4

Przepis na promocję według KFC? Wykorzystać krytyczny komentarz na temat danej potrawy, by zapowiedzieć wprowadzenie do oferty jej nowej, ulepszonej wersji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#5

W Czarny Piątek, kiedy większość zakupów jest spontaniczna i impulsywna, IKEA chciała zwrócić uwagę na ilość oraz wartość posiadanych przez nas już przedmiotów. W tym celu marka stworzyła kolekcję „Przyda się”, która przypomina o rzeczach odłożonych i zapomnianych, bo może „kiedyś się przydadzą”.

#6

Konsumenci 3.0, prosumenci, smart shopperzy, którzy o produkcie wiedzą więcej niż jego sprzedawcy, a zakup ma być dla nich jak najszybszy i jak najprostszy. Tak w skrócie możemy scharakteryzować współczesnego konsumenta, patrząc na niego okiem marketera. Co natomiast mówią o sobie sami konsumenci?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#7

We wrześniu br. Grupa Carlsberg wprowadziła rozwiązanie Snap Pack, które zastąpi folię używaną do owijania wielopaków piwa. Pomysł marki zwyciężył w kategorii Best CSR/Sustainability Initiative w tegorocznej edycji konkursu World Beverage Innovation Awards.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#8

Carrefour rozważa wprowadzenie w swoich marketach tzw. „Cichą godzinę”, czyli określoną porę, podczas której ograniczone zostaną agresywne bodźce sensoryczne, tak aby osoby z autyzmem mogły czuć się bezpieczniej w sklepie.

#9

Podczas załamania pogodowego pracownicy IKEI we włoskim mieście Katania zdobyli się na piękny gest i postanowili przygarnąć do marketu kilka bezdomnych psów, które szybko zadomowiły się w przytulnych wnętrzach sklepu.

#10

Kampania marki Libresse Viva La Vulva walczy z mitami i stereotypami na temat waginy. Celem akcji jest sprawienie, by kobiety były dumne z tego, co mają i nie czuły żadnego wstydu mówiąc o swojej waginie.

#11

W połowie listopada Facebook wprowadził wyczekiwaną przez wszystkich funkcję Messengera – usuwanie wiadomości, które już zostały wysłane. Taka wiadomość nie tylko zniknie z archiwum nadawcy, ale także ze skrzynki odbiorczej osoby do której została wysłana.

#12

Śląsk miał swój zielony tramwaj, Warszawa – lasy w słupach reklamowych. Poznań odpowiedział wyjątkową, otwartą dla wszystkich zainteresowanych, roślinną strefą w samym centrum miasta.

#13

Dawid Podsiadło znowu zaskakuje pomysłowością – teraz dla swoich fanów przygotował Małomiasteczkową krzyżówkę. Aby odgadnąć główne hasło, trzeba najpierw znaleźć hasła z 40 billboardów w 40 miastach w Polsce.

#14

Co się stanie, gdy dwóch zupełnie obcych sobie mężczyzn zostaje zamkniętych w windzie w Wigilię? IKEA w swoim spocie udowadnia, że nawet będąc w takiej sytuacji można godnie przeżyć Święta.

#15

Spot „Driven by Intuition” marki Lexus został w całości stworzony przez sztuczną inteligencję, która bazowała m.in. na danych o nagrodzonych kampaniach produktów luksusowych z ostatnich piętnastu lat.

#16

Bożonarodzeniowa gorączka powoli nabiera rumieńców, a wraz z nią wysyp świątecznych kampanii. Co w tym roku przygotowały marki?

#17

Premiera świątecznej reklamy Burberry zelektryzowała świat mody nie tylko listą gwiazd wielkiego formatu, ale także perfekcjonizmem wykonania, za którym stoi polska firma. Za colour correction oraz master shooting filmu było odpowiedzialne studio Platige Image.

#18

Zespół rockowy Threatin miał, wydawać by się mogło, wszystko – profesjonalnych muzyków, liczną bazę fanów, własną wytwórnię płytową i planowaną trasę koncertową po Wielkiej Brytanii. Problem w tym, że wszystko było fikcyjne, zaś sam zespół tak naprawdę nie istniał.

#19

Pierwsza reklama display ujrzała światło dzienne w 1994 roku, natomiast pierwsza reklama natywna pojawiła się dopiero kilkanaście lat później. Czym się różni reklama display od natywnej?

#20

Na ulice Warszawy wyjechał bezpłatny autobus, który jest Mobilnym Punktem Poradnictwa dla bezdomnych. Pojazd umożliwia osobom bezdomnym przemieszczanie się pomiędzy schroniskami, noclegowniami, jadłodajniami, ogrzewalniami, punktami pomocy medycznej oraz łaźnią.

#21

Jesteś na wakacjach, chcesz odpocząć od mediów społecznościowych, ale jednocześnie boisz się ich zaniedbania? Szwajcarski oddział hoteli ibis przychodzi z pomocą – jedną z usług dostępnych dla gości obiektu jest opiekun od social mediów.

Jeśli nie chcesz, by umknęły Ci najciekawsze materiały, zapisz się do naszego newslettera >