Między innymi o to pytają specjaliści z firmy SARE w 18. badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Inicjatywa ma charakter ogólnopolski i jest skierowana przede wszystkim do userów poczty e-mail od strony prywatnej, jak i do specjalistów, którzy zajmują się prowadzeniem komunikacji e-mail marketingowej.
Uzyskane odpowiedzi pomogą wskazać kierunek wykorzystania i rozwoju narzędzi do e-mail marketingu, aby odpowiednio określić jego udział w strategiach reklamowo-komunikacyjnych w każdym biznesie.
Zobacz również
W myśl idei klientocentryczności, badanie poczty prowadzone przez SARE pomaga poznać autentyczne potrzeby i doświadczenia użytkowników. Po co? Aby sprostać ich wymaganiom i zaprojektować idealną customer journey dla każdego konsumenta. Efektem opracowania wyników badania będzie skondensowana wiedza przedstawiona w ogólnodostępnym raporcie, który dodatkowo uświetnią wypowiedzi ekspertów związanych z obszarem digitalu.
– Pełnoletność zobowiązuje, a Badanie SARE również ewoluowało. Świadczy o tym, chociażby zakres pytań. W czasie, w którym pomysł na badanie się rodził, a było to w 2003 roku, świat Internetu i komunikacji online jeszcze raczkował. Pytania, które zadawaliśmy w tamtym okresie dotyczyły jedynie obszaru wykorzystywania poczty e-mail w życiu codziennym. Wraz z rozwojem technologii i naszych autorskich narzędzi do e-mail marketingu, badanie z roku na rok poddawane było optymalizacji. Po pierwsze, aby jeszcze dokładniej pomóc rozszyfrować preferencje użytkowników dotyczące korzystania z poczty, a po drugie – po to, aby osoby stojące po stronie realizacji kampanii e-mailowych mogły jak najlepiej dopasować wysyłany komunikat do swoich grup docelowych – komentuje Rafał Zakrzewski, prezes Digitree Group.
Ankieta jest dostępna na stronie sare.pl/badanie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorzy przewidzieli także nagrody za najbardziej inspirującą odpowiedź na jedno z pytań zawartych w badaniu. Zachęcamy do wzięcia udziału w tej – już pełnoletniej – inicjatywie SARE.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Patronami 18. badania wykorzystania poczty elektronicznej są:
- Patronat honorowy: IAB Polska – patronat honorowy
- Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer+, Magazyn Online Marketing Polska, Szef Sprzedaży, BRIEF, Izba Gospodarki Elektronicznej, Tygrysy Biznesu, INIS, Agencja JU:, Revhunter, Salelifter.