„Elastyczna praca będzie _____________ dla kobiet”.
„Jeśli uda nam się ______________ rozbić szklany sufit”.
Zobacz również
„Najlepszymi szefami będą ci, którzy ________.”
To tylko niektóre z haseł promujących kampanię organizacji SheSays, walczącej o równe warunki pracy dla kobiet i mężczyzn. Prośba o zastanowienie się nad tym, jak będzie wyglądał rynek pracy na Wyspach w przyszłości pojawiła się w Wielkiej Brytanii w formie plakatów i treści udostępnianych w internecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Główne hasło akcji brzmi: Przyszłość jest tym, czym ją tworzymy i ma skłaniać obserwatorów i uczestników do podejmowania działań mających wpływ na kształt branży zawodów kreatywnych.
Na stronie internetowej www.reworkthefuture.com można wypełnić ankietę zawierającą pytania o to, jakie zmiany powinny zostać wprowadzone w kreatywnych środowiskach pracy. Zebrane w ten sposób dane zostaną wykorzystane w manifeście zmian, który organizacja SheSays planuje przedstawić firmom pod koniec września tego roku.
– Nasza kampania wzywa ludzi do wyrażania swoich opinii w celu zbudowania lepszej przyszłości pracy. Chcemy, aby ludzie czuli się wzmocnieni i widzieli, że przyszłość jeszcze nie została ustalona. Istnieje ogromna szansa, aby ukształtować ją w sposób, który lepiej odzwierciedla nasze potrzeby – tłumaczy Amy Dick, prezes SheSays w Wielkiej Brytanii.
Zdjęcia: www.weareshesays.com
PS Zawód po 50-tce, czyli walka z rozczarowaniem na rynku pracy. Kampania wspierająca pokolenie 50+ od OLX Praca
OLX Praca prezentuje kampanię „Zawód po 50-tce”, w której promuje pozycję silversów na rynku pracy.