Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Ostatni rok upłynął nam w doskonałym towarzystwie wśród niezwykłych collabów. Samsung podsumowuje 2022 rok

Ostatni rok upłynął nam w doskonałym towarzystwie wśród niezwykłych collabów. Samsung podsumowuje 2022 rok
Jaki był największy sukces marki Samsung w 2022 roku? Przed jakimi wyzwaniami marka stanęła w ubiegłym roku? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2023 roku?
O autorze
2 min czytania 2023-01-18

Przeczytaj pozostałe podsumowania roku 2022

O roku 2022 dla marki Samsung opowiada Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing, MX Marketing Communication, Samsung Electronics Polska.

Największy sukces w 2022 roku

Umiejętność zaskakiwania i wciągania w świat Galaxy naszych użytkowników, co przekłada się na rosnące zasięgi organiczne w naszych kanałach SoMe i zaangażowanie odbiorców.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najtrudniejsze wyzwanie w 2022 roku

Niewątpliwie wyczucie, delikatność i wrażliwość w komunikacji w momencie wybuchu wojny w Ukrainie. To nie są działania, których uczą na studiach czy szkoleniach. To komunikacyjny poligon na którym uwydatnione zostały wszelkie miękkie umiejętności marketerów, ich wrażliwość ale także intuicja i elastyczność. 

3 najciekawsze akcje w 2022 roku

2022 rok upłynął nam w doskonałym towarzystwie wśród niezwykłych collabów. Zrealizowaliśmy naszą pierwszą w Polsce angażującą kampanię 3D DOOH z udziałem Żabsona. Najnowsze smartfony Galaxy Z Flip4 wzbogaciły się o fantastyczne limitowane akcesoria zaprojektowane m.in. przez duet Lange&Lange, PROSTO czy Mariusza Przybylskiego. To miłe uczucie, kiedy oglądając premierową kolekcję czołowego polskiego projektanta znajdujesz wśród niej kreacje, dzięki którym smartfon Galaxy może stać się integralną częścią stylizacji. Technologia i moda to udane połączenie. Rok zakończyliśmy familijną kampanią z udziałem Wojtka Sokoła, w której udowadniamy, że NIC nie może nam zepsuć magii świąt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja z najbardziej zaskakującymi efektami

W minionym roku ważne było dla nas bycie blisko naszych odbiorców. Dlatego niezwykle intensywnie odczuliśmy obecność na muzycznych festiwalach. Podskórnie odebraliśmy sygnał, że jest to bardzo ważne – szczególnie dla młodszej grupy odbiorców. To doświadczenie pokazało nam również jak ważny jest experience marketing i możliwość bezpośredniego kontaktu z marką. Dobrze było spotkać się w realu po latach (sic!) pandemicznej digitalizacji. Galaxy to świeżość i młodość, więc festiwale muzyczne to dla nas naturalne środowisko i nie mogło nas tam zabraknąć.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2022 roku

Jesteśmy i staramy się być wszędzie tam, gdzie jest nasz odbiorca. W zależności od miejsca, w którym się spotkamy nawiązujemy dialog i opowiadamy relewantną historię.  

Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2023 roku

W ciągu ostatnich kilku lat nasza śmiałość w planowaniu nieco się zintensyfikowała, a nowe doświadczenia pokazały zupełnie inne potrzeby więc w 2023 z otwartością głów i elastycznością, nie skupiamy się stricte gdzie, ale kogo. Jeśli chodzi o nowe obszary – będą one widoczne szybciej niż można się tego spodziewać. 

Najbardziej obiecujące trendy marketingowe

Bacznie przyglądamy się zwłaszcza tym trendom, które w centrum stawiają konsumenta ze szczególnym uwzględnieniem rekompensaty za poświęcony czas. Można określić to jako ROCT – Return of Consumer Time. 🙂 Bliskie są nam również wszystkie patenty na rozbudzanie emocji u naszych odbiorców – lubimy wzruszać, bawić, ale też przemycić możliwie dyskretnie trochę wiedzy.

Kluczowe z punktu widzenia młodszych odbiorców z pewnością będzie pojęcie sustainability, choć to bardziej konieczność określenia się ze strony marek niż trend.

Ocena obecnej kondycji branży marketingowej w Polsce

Coraz więcej kampanii budzących zdrową chęć rywalizacji i motywujących do wytężonej pracy. Jest bardzo dobrze! 

3 najważniejsze cele i plany na 2023 rok

Angażować, zaskakiwać, dbać.