Z badań wynika, że statystyczny Polak w Tłusty Czwartek zjada 2,5 pączka*. Każdy pączek to średnio 451 kcal, który możemy oczywiście ze smakiem spożyć lub zamienić w coś jeszcze lepszego. Jak? W ramach kampanii „Pączkuj dobro” Fundacja Herosi wraz z Maczfit namawia, aby dodatkowe kalorie zastąpić „wirtualnym pączkiem” i w ten prosty sposób wesprzeć małych podopiecznych Fundacji.
Z okazji Dnia Walki z Rakiem Dzieciństwa, który przypada 15 lutego – tuż przed tegorocznym Tłustym Czwartkiem, Fundacja Herosi i Maczfit zachęcają Polaków do zakupu „wirtualnego pączka” na platformie: pomagam.pl/paczkujdobro, aby wesprzeć młodych pacjentów w powrocie do zdrowia.
Zobacz również
Całkowity dochód z kampanii, która trwa w dniach od 15 do 21 lutego 2023 roku, zostanie przeznaczony na potrzeby statutowe Fundacji Herosi – m.in. finansowanie nierefundowanego przez NFZ leczenia dzieci i młodzieży przez pierwsze 3 mies. leczenia.
Fundacja Herosi od 14 lat aktywnie wspiera dzieci z chorobami nowotworowymi z całej Polski. Pacjenci Kliniki otrzymują kompleksową opiekę: od diagnozy, poprzez chemioterapię i zabiegi operacyjne, aż po rehabilitację i wsparcie psychologiczne.
Celem nadrzędnym funkcjonowania Fundacji, poza niezwykle ważnym wsparciem duchowym i odwiedzaniem pacjentów na oddziale oraz spełnianiem ich mniejszych i większych marzeń, jest działanie mające na celu pozyskiwanie funduszy na leczenie nierefundowane przez NFZ, przede wszystkim leczenie celowane. Od stycznia 2023 roku, Fundacja Herosi zabezpiecza wszystkim zakwalifikowanym pacjentom
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
pierwsze trzy miesiące leczenia, gwarantując pokrycie kosztu zakupu lekówcelowanych bez względu na stan majątkowy i możliwości finansowe rodziny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
* Analiza Banku BNP Paribas, media.bnpparibas.pl, 22.02.2022.