Z badań wynika, że statystyczny Polak w Tłusty Czwartek zjada 2,5 pączka*. Każdy pączek to średnio 451 kcal, który możemy oczywiście ze smakiem spożyć lub zamienić w coś jeszcze lepszego. Jak? W ramach kampanii „Pączkuj dobro” Fundacja Herosi wraz z Maczfit namawia, aby dodatkowe kalorie zastąpić „wirtualnym pączkiem” i w ten prosty sposób wesprzeć małych podopiecznych Fundacji.
Z okazji Dnia Walki z Rakiem Dzieciństwa, który przypada 15 lutego – tuż przed tegorocznym Tłustym Czwartkiem, Fundacja Herosi i Maczfit zachęcają Polaków do zakupu „wirtualnego pączka” na platformie: pomagam.pl/paczkujdobro, aby wesprzeć młodych pacjentów w powrocie do zdrowia.
Zobacz również
Całkowity dochód z kampanii, która trwa w dniach od 15 do 21 lutego 2023 roku, zostanie przeznaczony na potrzeby statutowe Fundacji Herosi – m.in. finansowanie nierefundowanego przez NFZ leczenia dzieci i młodzieży przez pierwsze 3 mies. leczenia.
Fundacja Herosi od 14 lat aktywnie wspiera dzieci z chorobami nowotworowymi z całej Polski. Pacjenci Kliniki otrzymują kompleksową opiekę: od diagnozy, poprzez chemioterapię i zabiegi operacyjne, aż po rehabilitację i wsparcie psychologiczne.
Celem nadrzędnym funkcjonowania Fundacji, poza niezwykle ważnym wsparciem duchowym i odwiedzaniem pacjentów na oddziale oraz spełnianiem ich mniejszych i większych marzeń, jest działanie mające na celu pozyskiwanie funduszy na leczenie nierefundowane przez NFZ, przede wszystkim leczenie celowane. Od stycznia 2023 roku, Fundacja Herosi zabezpiecza wszystkim zakwalifikowanym pacjentom
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
pierwsze trzy miesiące leczenia, gwarantując pokrycie kosztu zakupu lekówcelowanych bez względu na stan majątkowy i możliwości finansowe rodziny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
* Analiza Banku BNP Paribas, media.bnpparibas.pl, 22.02.2022.