Bot pełni funkcję informacyjną i odpowiada na pytania osób zainteresowanych Programem PAYBACK. Dzięki rozmowie z nim uczestnicy mogą uzyskać informacje m.in. na temat partnerów, zbierania punktów czy aktualnych promocji. Bot pokieruje również zainteresowanych do odpowiednich treści na stronie internetowej PAYBACK.pl lub w aplikacji mobilnej. Z kolei osoby nieuczestniczące w Programie PAYBACK mogą dowiedzieć się m.in. jak dołączyć do Programu i w jaki sposób można zbierać punkty.
Chatbot, oprócz odpowiadania na pytania dotyczące Programu, zapewnia również rozrywkę. Daje on bowiem możliwość uruchomienia dwóch gier. Pierwszą z nich jest „Punktolot”, w której gracz wciela się w rolę pilota jetpacka mającego za zadanie omijać lecące w jego kierunku dwupłatowce. Dzięki drugiej każdy zyskuje możliwość zaprojektowania własnego Punkciaka, maskotki Programu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Chatbot został uruchomiony w ramach testu nowych sposobów komunikacji z uczestnikami Programu. Ma przyczynić się do budowania ich zaangażowania oraz świadomości w zakresie partnerskich marek czy oferowanych nagród.
Chatbot PAYBACK jest dostępny tutaj.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]