Bot pełni funkcję informacyjną i odpowiada na pytania osób zainteresowanych Programem PAYBACK. Dzięki rozmowie z nim uczestnicy mogą uzyskać informacje m.in. na temat partnerów, zbierania punktów czy aktualnych promocji. Bot pokieruje również zainteresowanych do odpowiednich treści na stronie internetowej PAYBACK.pl lub w aplikacji mobilnej. Z kolei osoby nieuczestniczące w Programie PAYBACK mogą dowiedzieć się m.in. jak dołączyć do Programu i w jaki sposób można zbierać punkty.
Chatbot, oprócz odpowiadania na pytania dotyczące Programu, zapewnia również rozrywkę. Daje on bowiem możliwość uruchomienia dwóch gier. Pierwszą z nich jest „Punktolot”, w której gracz wciela się w rolę pilota jetpacka mającego za zadanie omijać lecące w jego kierunku dwupłatowce. Dzięki drugiej każdy zyskuje możliwość zaprojektowania własnego Punkciaka, maskotki Programu.
Zobacz również
Chatbot został uruchomiony w ramach testu nowych sposobów komunikacji z uczestnikami Programu. Ma przyczynić się do budowania ich zaangażowania oraz świadomości w zakresie partnerskich marek czy oferowanych nagród.
Chatbot PAYBACK jest dostępny tutaj.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]