Spot, choć nie jako pierwszy, wyłamuje się z utartych schematów świątecznych reklam. Niemiecka agencja zręcznie pokazuje, co jest jedną z najtrudniejszych decyzji w święta. W reklamie widzimy postać matki, która udaje się w metaforyczna podróż, próbując poprawić relację ze swoją córką w tym świątecznym okresie.
Storytelling niesie ze sobą potężną dawkę emocji, by w końcu wyjaśnić hiperboliczne momenty spotu. W tym szczególnym czasie pamiętajcie, że warto takie piękne chwile przeżywać z bliskimi!
Zobacz również
PS
Dla większości nas Święta Bożego Narodzenia to coś wielkiego. To czas spędzona przy stole pełnym jedzenia z rodziną i przyjaciółmi. Jednak jest grupa ludzi, dla której święta są dniem, jak co dzień – w samotności. To w najnowszej kampanii świątecznej przekazuje nam Age UK.
PS2
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Również John Lewis wzruszył cały świat jedną ze swoich świątecznych kampanii. Spot opowiadał historię staruszka, który mieszkał samotnie na księżycu. Całość przesłania była metaforą samotności i niezrozumienia, które towarzyszą starszym ludziom w różnych okolicznościach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing